שי וייס מונה למנהל האפליקציות של ענקית התרופות נוברטיס

וייס פרש מטבע לפני כחודשיים, לאחר עשור ● עיקר פעילותו בנוברטיס יהיה בעולמות הסושיאל והמובייל

שי וייס, מנהל ארגון ה-DevOps בנוברטיס. צילום: יח"צ

שי וייס מונה לתפקיד מנהל האפליקציות הבינלאומית בענקית התרופות השוויצירת נוברטיס. וייס פרש לפני כחודשיים מענקית תרופות אחרת – טבע, לאחר 10 שנות עבודה בחברה.

נוברטיס היא חברת התרופות התשיעית בגודלה בעולם והשווי המוערך שלה הוא 196 מיליארד דולר. החברה מתמקדת בפיתוח תרופה למחלת הסרטן ופעילותה היא גלובלית. נוברטיס הוקמה ב-1996 בעקבות מיזוג בין שתי חברות גדולות. היא מפעילה בישראל מרכז סייבר, ויש לה כאן שלוחות עסקיות נוספות.

ההצעה מנוברטיס – בעקבות הרצאה בגרמניה

עיקר פעילותו של וייס תהיה בקידום עולמות הסושיאל והמובייל בחברה, והטמעתם בכל הפלטפורמות שלה. וייס יהיה אחראי על 140 עובדים. הוא הגיע לתפקיד לאחר שאנשי נוברטיס ראו אותו בהרצאה שנתן מטעם טבע בגרמניה לפני קצת יותר משנה וחצי, ובעקבותיה הוא קיבל פנייה מהחברה.

לדברי וייס, הוא עזב את טבע, שהייתה לו לבית במשך עשור, במשך עשור. הוא מילא בחברה שורה של תפקידים בתחומי התשתיות והתוכנה. בתפקידו האחרון, שאותו מילא במשך שנתיים, היה וייס שותף לעיצוב האסטרטגיה הדיגיטלית של טבע. הוא ציין לחיוב את "כל האנשים שעבדתי איתם בטבע, ואת התמיכה והעבודה המשותפת עם המנמ"ר, אסף גל".

"ההתלבטות (האם לעזוב את טבע ולעבור לנוברטיס – י"ק) הייתה אמיתית", אמר וייס. "הסיבה שהחלטתי להיענות להצעה שקיבלתי מנוברטיס היא שהחברה נמצאת בראשיתו של מסע בתחום שאני הולך לעסוק בו, והבנתי שאני יכול להשפיע בו".

טבע לא מינתה מחליף ל-וייס ובעקבות ביצוע רה ארגון פנימי, התפקידים שלו הועברו לכמה מנהלים בחברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים