Dis-T תפיץ את פתרונות ריזולב בארץ

ריזולב - המציעה פתרונות IT Automation לשוק ה-SME/ENT - רכשה לפני מספר חודשים את אייהו הישראלית

גבי ניזרי, לשעבר מייסד ומנכ"ל אייהו והיום סמנכ"ל אסטרטגיה בריזולב. צילום: פלי הנמר
תפיץ את ריזוב-אייהו בישראל. Dis-T

תפיץ את ריזוב-אייהו בישראל. Dis-T

חברת Dis-T הודיעה על חתימת הסכם הפצה עם חברת ריזולב (Resolve), שמציעה פתרונות IT Automation לשוק ה-SME/ENT.

המוצר המרכזי שריזולב מציעה הינו פתרון לניהול תהליכים אוטומטיים בכל רמות ה-IT (ביניהן Network Operation / Security Operation / Infrastructure).

אייהו (Ayehu) – שנרכשה לפני מספר חודשים על ידי ריזולב האמריקנית – מעניקה פתרונות נוספים ומשלימים לפתרון הראשי. אחד הפתרונות המשלימים המתווספים הינו פתרון ה-Discovery and Dependency Mapping, המעניק מיפוי ותמונה מלאה על הרשת לכל נקודות הקצה עד לרמת האפליקציות המותקנות באתר הלקוח.

"ריזולב (אייהו), עם וותק של למעלה מ-15 שנים בשוק הישראלי ומותקנת בלמעלה מ-40 חברות אנטרפרייז, מספקת תהליכים אוטומטיים לארגונים ועסקים בינוניים וגדולים. פתרונות אלו מעניקים מעטפת כוללת עם שאר הפתרונות שהחברה מפיצה. Dis-T מתמקדת בפתרונות שיכולים להוביל את השותפים והלקוחות לרמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר. אנו שמחים שחברת ריזולב מאמינה בנו וביכולות שלנו ובחרה בחברת ההפצה Dis-T להוביל את הפתרונות בשוק המקומי", אמר רועי רופא, המנכ"ל והבעלים של Dis-T.

"אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת Dis-T, שיתוף פעולה זה מהווה אבן דרך נוספת בהרחבת השותפים שלנו בישראל, על מנת לתת ללקוחות הנאמנים שלנו להמשיך לקבל שירות ומענה מעולה לכל דרישה, ומאחלים המשך שיתוף פעולה פורה ומוצלח בשנים הבאות", אמר גבי ניזרי, לשעבר מייסד ומנכ"ל אייהו והיום סמנכ"ל אסטרטגיה בריזולב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים