טיילור ברנדס השלימה סבב גיוס של 50 מיליון דולר

החברה, שמאפשרת לעסקים להפעיל את מערך המיתוג והשיווק שלהם באמצעות AI, צמחה בתקופת הקורונה, שבה מפוטרים רבים החלו בהקמת עסקים חדשים ● היום (ה') היא הודיעה על השלמת סבב C ועל כוונתה לגייס כ-100 עובדים בשנה הקרובה

מייסדי טיילור ברנדס: נדב שץ, יהלי סער ותום להט. צילום: יח"צ

טיילור ברנדס, שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת לפרילנסרים ועסקים קטנים להשיק את העסק שלהם ולהפעיל את מערך המיתוג והשיווק שלו באמצעות בינה מלאכותית, הודיעה היום (ה') כי היא השלימה סבב גיוס C בהיקף של 50 מיליון דולר. את הסבב הובילה גו דדי, שפועלת בעולמות הבניית והאחסון של אתרי אינטרנט. על פי ההודעה, מדובר בהשקעה הראשונה אי פעם שגו דדי מבצעת בישראל, ובהשקעה הגדולה ביותר שלה בחברה פרטית.

בסבב השתתפה גם קרן OurCrowd, לצד המשקיעים הקיימים – קרן הצמיחה של פיטנגו, קרן דיסרפטיב של טל ברנוח, המשקיע הסדרתי ריצ'רד רוזנבלט ואחרים. מאז הקמתה ב-2015, טיילור ברנדס גייסה סכום כולל של 70 מיליון דולר. את החברה הקימו יהלי סער, המשמש כמנכ"ל, תום להט ונדב שץ, ומשרדיה ממוקמים בתל אביב ובניו-יורק. ההשקעה הנוכחית תשמש את טיילור ברנדס להרחבת פעילותה באמצעות ייעול ושיפור הפלטפורמה שפיתחה, והגדלת סל השירותים שהיא מציעה, וכן עבור גיוס של כ-100 עובדים חדשים בשנה הקרובה.

פלטפורמת התוכנה כשירות (SaaS) של החברה מספקת לפרילנסרים ולבעלי עסקים קטנים שירותי מיתוג, עיצוב ושיווק. באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית, הפלטפורמה מאפשרת ללקוחותיה לעשות זאת בתהליך שאורך דקות בודדות בלבד, ולהבטיח ניהול של כל מערך המיתוג והפרסום הנדרש להם באופן אוטומטי. למעשה, החברה מציעה פתרון להשקת עסק וניהולו במקום אחד, ושירותיה כוללים בין היתר התאמת לוגו ללקוח, בניית אתר מותאם, שידוך דומיין, יצירת תוכן ונוכחות ברשתות החברתיות וסיוע בהדפסת מוצרים ממותגים.

בגלל הקורונה: עלייה בכמות הבקשות להקמת עסקים חדשים

את דרכה החלה טיילור ברנדס בפיתוח כלי אוטומטי לעיצוב לוגואים. בעקבות מגפת הקורונה, שהביאה לעלייה של 27% ב-2020 בכמות הבקשות להקמת עסקים חדשים (כנראה בגלל גל הפיטורים והחל"תים – והצורך להתפרנס), ולאור צמיחת ענף העסקים הקטנים והפרילנסרים, היא הרחיבה את סוגי השירותים שהיא מציעה. בחברה אומרים כי מצטרפים לשורותיה מעל 700 אלף לקוחות חדשים בכל חודש.

דוגמה למיתוג באמצעות טיילור ברנדס. צילום: יח"צ

דוגמה למיתוג באמצעות טיילור ברנדס. צילום: יח"צ

"המטרה שלנו הייתה להפוך את תהליך ההקמה והשיווק של עסק לקל, מהיר ופשוט", אמר סער. "הפלטפורמה שפיתחנו פותרת קשיים רבים המאפיינים הקמה ושיווק של עסק חדש, ומפשטת עבור בעלי העסקים תהליכים רבים ומורכבים המחייבים הבנה וידע בעולמות הללו. אנחנו מקלים על עסקים חדשים להגשים את יעדם, וחוסכים להם משאבים וזמן יקרים הדרושים להם לתפעול וניהול השוטף העסק".

אנדרו מורביצר, סגן נשיא לפיתוח תאגידי בגו דדי, ציין כי "בחרנו להשקיע בטיילור ברנדס ובצוות שמוביל את החברה מתוך אמונה ביעילות הפלטפורמה שהם מציעים עבור יזמים מתחילים שרוצים להקים עסק חדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים