הסטארט-אפ לייטיקו השלים סבב גיוס של 27 מיליון דולר

החברה, שפיתחה פלטפורמת ענן להשלמת תהליכים דיגיטליים, גייסה 14 מיליון דולר, שמצטרפים לסכום שכבר הושקע בה בסבב הנוכחי ● הגיוס בוצע בהובלת קרן ההשקעות של קפיטל וואן

בתמונה: צביקי בן ישי, ממייסדי ומנכ"ל לייטיקו (שגם צילם), ועובדים בחברה

לייטיקו, סטארט-אפ שמפתח מערכות דיגיטליות לאינטראקציה עם לקוחות פרטיים, הודיע היום (ב') על גיוס נוסף של 14 מיליון דולר לסבב B, שמגדיל את הסכום הכולל של הסבב ל-27 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קפיטל וואן ונצ'רס, קרן ההשקעות של קפיטל וואן, שזו לה ההשקעה השנייה בחברה, והשתתפו בו כמה קרנות הון-סיכון – וכן בנק הפועלים.

החברה נוסדה על ידי צביקי בן ישי, המנכ"ל, עומרי בראון, סמנכ"ל התפעול והכספים, ג'סטין ג'וש, סמנכ"ל הטכנולוגיה, ו-ולדימיר לוין, ארכיטקט בכיר. היא מעסיקה כ-100 עובדים ועובדות במשרדיה בתל אביב ובניו-יורק. בעקבות גיוס ההון, היא תגייס בחודשים הקרובים כ-30 עובדים ועובדות נוספים.ות, ובמהלך השנה הבאה היא מתכננת להכפיל את מצבת כוח האדם שלה בישראל (לעומת המצב הנוכחי) ל-200 איש ואישה, בהם מפתחים.ות ואנשי.ות מכירות, שיווק ומוצר. כרגע מחפשת לייטיקו למשרדיה בתל אביב, בין השאר, מפתחים ומפתחות בתחומי הפרונטאנד, הבקאנד וה-Fullstack, וכן מומחי.ות אוטומציה ואנשי.נשות QA, מכירות, שיווק, מוצר ותמיכה טכנית.

לייטיקו פיתחה פלטפורמת ענן להשלמת תהליכים דיגיטליים (Digital Completion Cloud) בשוק ה-B2C (עסק ללקוח). הפלטפורמה מאפשרת לחברות לאסוף חתימות דיגיטליות של לקוחות פרטיים, לאסוף מסמכים, לבצע זיהוי ואימות משתמשים, לקבל תשלומים ולבצע פעולות נוספות דרך חלון צ'ט מאובטח ומשותף, שזמין דרך הדפדפן בכל מכשיר נייד של הצרכן. כך, לדוגמה, במהלך שיחה של סוכן עם לקוח ניתן להחתים את הלקוח על הסכם הלוואה או עסקת רכש כלשהי, כשהתהליך כולו, שבדרך כלל הוא איטי ומסורבל, מתבצע ללא צורך באימיילים, הדפסות, סריקות או ביקור בסניף.

"צמיחה של 230% בתקופת הקורונה"

בן ישי אמר כי "בשנה וחצי האחרונה חווינו צמיחה מדהימה בשיעור של 230% בביקוש לפתרונות החברה, ובמהלך 2020 הגיע מספר הלקוחות הפרטיים שהשתמשו במערכת בארצות הברית ובבריטניה ל-15 מיליון. יתרה מזאת, הערך הטמון בהשלמה מהירה של המסע הדיגיטלי בחברות שמשרתות צרכנים פרטיים הוכח פעם אחר פעם במדדי החזר ההשקעה. קפיטל וואן שותפה למטרה שלנו – בניית מסעות לקוח שניתן להשלימם באופן דיגיטלי ויעיל, ולהפוך אותם למציאות".

אדם בולטין, שותף בקפיטל וואן ונצ'רס, אמר כי "פתרונות מסורתיים לחתימות דיגיטליות ולהסכמים דיגיטליים לא נבנו עבור מיליוני אינטראקציות של צרכנים פרטיים, המתרחשות מדי יום. כיום, חברות צריכות להציע מסעות מקצה לקצה, מתחילתם ועד סופם, שעומדים בציפיות הלקוחות ומאפשרים להם לעשות כל דבר – החל בהלוואה לרכישת מכונית וכלה בהגשת תביעה ביטוחית – באמצעות כמה לחיצות במכשיר הסלולרי. ההשקעה שלנו בלייטיקו היא תולדה של הערך הגדול שהפלטפורמה שלה הציגה, הקצב הגובר של אימוץ הענן שלה להשלמת המסע הדיגיטלי ופוטנציאל השוק האדיר שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים