משרד התקשורת אישר את מיזוג בזק בינלאומי ויס

בהמשך לבקשתן של בזק בינלאומי ויס, שר התקשורת קיבל את המלצת הדרג המקצועי במשרד ואישר את המיזוג, תוך דרישה להמשך ההפרדה המבנית בין בזק לבין החברה הממוזגת יס * ועד עובדי יס: "אישור משרד התקשורת למיזוג מבטיח את עתידה של החברה"

שר התקשורת, יועז הנדל

שר התקשורת, יועז הנדל, החליט היום (א’) לקבל את המלצת הדרג המקצועי במשרד ולאשר את המיזוג בין בזק בינלאומי ליס, לדבריו לאחר בחינה יסודית ומעמיקה של הבקשה למיזוג החברות.

במסגרת התנאים לאישור פעל המשרד להבטיח שלקוחותיה של בזק בינלאומי לא ייפגעו, ודרש מבזק בינלאומי ויס להתחייב, כי המנויים יעברו ליס באופן שלא יפגע בהם וברמת השירות שמסופקת להם.

בנוסף, במטרה לשמר את התחרות בשוק התקשורת, התנה המשרד את האישור בהמשך ההפרדה המבנית בין בזק לבין החברה הממוזגת יס, באופן שירסן את יכולתה של בזק למנף את כוחה בשוק ולפגוע בתחרות, ויקל על הצרכן ברכישת חבילות שירותים וקבלת שירות.

בהודעתו ציין המשרד, כי הוא סבור שהמהלך לא יפגע ברמת התחרותיות בשוק התקשורת וימשיך לפעול על מנת לשמור על "מגרש משחקים" מאוזן, המאפשר תחרות הוגנת בין השחקניות השונות בשוק.

מוועד עובדי יס נמסרר, כי "היום אנחנו מציינים עוד חיזוק למעמד העובדים והוועד. אישור משרד התקשורת למיזוג בזק בינלאומי לתוך יס מבטיח את עתידה של החברה, הנחשבת למותג החזק בשוק התקשורת, לחברה החזקה בענף. המיזוג יאפשר להרחיב את מגוון המוצרים והשירותים ויבטיח את עתידם של העובדים. אנו ממשיכים במשא ומתן אינטנסיבי ואפקטיבי מול הנהלת החברה לשיפור תנאיהם, לאחר הצלחתנו להשאיר את מטות יס בחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים