רייזור לאבס תציע את הפתרון שלה בתחום הכרייה ללקוחות סאפ

כחלק מההסכם בין השתיים, ענקית התוכנה תנגיש לחברת הבינה המלאכותית הישראלית שירות מבוסס ענן, שיאפשר פיתוח של אינטגרציה ותהליכי אוטומציה בין מוצר החברה (DataMind AI) לבין מידע רלוונטי שנמצא במערכות סאפ

מימין לשמאל: רז רודיטי, יו"ר ומנכ"ל רייזור לאבס. צילום: ישראל פררה. אריק לב, מנהל שותפי תוכנה גלובליים, סאפ ישראל. צילום: מתן תומרקין

חברת הבינה המלאכותית הישראלית רייזור לאבס (Razor Labs), המפתחת פתרונות בינה מלאכותית לשיפור תהליכי ייצור, חתמה על הסכם שיתוף פעולה בינלאומי עם ענקית התוכנה סאפ (SAP). בשלב הראשוני, שיתוף הפעולה מכוון לתעשיית הכרייה העולמית (Mining), שחלק גדול מהחברות המובילות בתעשייה זו הן לקוחות סאפ.

אחד האתגרים המשמעותיים בתעשיית הכרייה הוא הצורך לוודא שמכונות הכרייה פועלות באופן רציף ואופטימלי, ללא השבתה שיכולה להביא להפסד של מיליוני דולרים בשנה.

DataMind AI, מוצר הדגל של רייזור לאבס, הופך מכונות ייצור כבדות לחכמות, ופועל בתצורת SaaS בענן. המוצר מתממשק לסנסורים הקיימים של המכונה מרחוק, ללא צורך בחומרה ייעודית, ומנתח בזמן אמת את המידע המכני באמצעות בינה מלאכותית. בדרך זו המוצר יודע לחזות השבתות ייצור ימים עד שבועות מראש, ולהמשיך ללמוד את המכונה באופן אוטונומי מה שמשפר את איכות החיזוי שלו באופן תמידי. בכך המוצר מאפשר הגברת תפוקה, חיסכון עצום במשאבים, הפחתת זיהום אוויר ועמידה ביעדים רגולטוריים.

כחלק משיתוף הפעולה בין החברות, תנגיש סאפ לרייזור לאבס שירות מבוסס ענן, שיאפשר פיתוח של אינטגרציה ותהליכי אוטומציה בין מוצר החברה (DataMind AI) לבין מידע רלוונטי שנמצא במערכות סאפ של לקוחות סאפ. הפיתוח יאפשר ללקוחות SAP פתרון אינטגרטיבי והוליסטי על פני תהליכי ייצור, תחזוקה יעילה יותר לאורך זמן של ציוד, חיזוי של גורמים העלולים להביא לתקלות ולהשבתה של ציוד מכני (Predictive Maintenance), וכן מתן התראות מראש, שיאפשרו תיקון ומניעת תקלות אלו מבעוד מועד.

חברת רייזור לאבס עובדת עם חברות הכרייה הגדולות בעולם, וגופים תעשייתיים מובילים באוסטרליה, אירופה ובישראל.

רז רודיטי, יו"ר ומנכ"ל רייזור לאבס: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סאפ העולמית. סאפ עובדת עם רוב חברות הכרייה העולמיות, ונמצאת בפריסה משמעותית בחברות תעשייתיות ברחבי העולם. אנו רואים בהסכם זה צעד חשוב במימוש אסטרטגיית החברה לאחר ההנפקה, וחלק מהחזון להפוך אלפי מכונות תעשייתיות לחכמות בשנים הקרובות".

אריק לב, מנהל שותפי תוכנה גלובליים בסאפ ישראל: "סאפ שמחה להוסיף את רייזור לאבס הישראלית למעגל שיתופי הפעולה המתרחב של החברה בארץ ובעולם. שיתוף הפעולה עם רייזור לאבס הוא גם טכנולוגי וגם מסחרי. רייזור לאבס מפתחת פתרון ייעודי לתעשיות הכרייה, הכימיקליים והמזון, שיתממשק לסל הפתרונות המתקדמים של סאפ, ויאפשר ללקוחות שלנו לקבל פתרון רחב יותר בכל מה שקשור ליכולות אנליטיקה מתקדמות, ניתוח, ניהול וחיזוי שימנעו זמן השבתה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים