לכבוד הקיץ שהגיע: עיריית ת"א משיקה אפליקציית הטבות ואירועים

האפליקציה - מבוססת המיקום והפרסונליזציה - מנגישה את כל המידע על אירועים, סיורים וכניסה חינם ● איציק בן דוד, מנמ"ר העירייה: "טכנולוגיית פיתוח חדשנית מאפשרת חווית שימוש מתקדמת, ביצועים מהירים וזמינות, תוך חיסכון בזמני פיתוח"

עיריית תל אביב-יפו

עיריית תל אביב יפו השיקה אפליקציה חדשה, המנגישה לתושבי העיר במקום אחד מידע על שלל האירועים והפעילויות בהתאמה אישית לכל תושב, לפי ניתוח מקום מגורים, גיל, העדפות ותחומי עניין.

האפליקציה מבוססת על מערכת GIS משוכללת. בין היתר היא תעדכן את התושבים מדי יום על אירועים בקרבתם ובעיקר על מקומות שאפשר להיכנס אליהם בחינם, מוסדות ואירועים שונים. האפליקציה היא למעשה הרחבה של אפליקציית דיגיתל הפופולרית, שמשרתת כיום מספר שיא של 260 אלף תושבים. האפליקציה החדשה תשקף מידע מתוך דיגיתל דקה 90, הכולל כניסה למופעים והצגות בחמישים אחוז הנחה, השתתפות ללא עלות בסיורים בתל אביב ועוד.

האפליקציה פותחה בשיתוף אגף המיחשוב בעירייה, בראשותו של איציק בן דוד. לדבריו, "השימוש בטכנולוגיית פיתוח חדשנית מאפשרת חווית שימוש מתקדמת, ביצועים מהירים וזמינות יישומון לפלטפורמות iOS ואנדרואיד, תוך חיסכון בזמני פיתוח". בן דוד הוסיף כי "אנו מצפים בהמשך לשכלל ולהוסיף אפשרויות נוספות לאפליקציה. החזון הוא לייצר הרחבה של כלל שירותי העירייה ללקוחותיה במקום מרכזי אחד, כולל פלטפורמות לעסקים לצד תושבי ותושבות העיר".

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "האפליקציה החדשה תאפשר לנו למנף את כוח הקנייה שלנו ואת הבעלות העירונית על מוסדות תרבות, פנאי וספורט, כדי להוזיל את חוויית הבילוי בעיר עבור התושבים".

חברת המועצה ויו"ר ועדת החדשנות והטכנולוגיה, סיגל ויצמן, ציינה כי העירייה משיקה לראשונה אפליקציה שמבוססת על פרסונליזציה – מותאמת לצרכים ולרצונות של הפרט.

איתן שוורץ, ראש מנהל תקשורת ותיירות: "האפליקציה החדשה פותחת עולם חדש לחלוטין. התכנים יתחדשו שלוש פעמים ביום, כל אחד יוכל ליהנות מעשרות אירועים והטבות רלוונטיים לו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים