Dis-T תפיץ את פתרונות ארקסרב בישראל

מדובר בשחקנית חדשה בשוק הפצת פתרונות IT ● בראש החברה עומד רועי רופא, שעד לאחרונה שימש מנכ"ל Arrow ECS

רועי רופא,מנכ''ל ובעלים,Dis-T. צילום: יח"צ

Dis-T תפיץ את פתרונות ארקסרב (Arcserve) בישראל.

מדובר בשחקנית חדשה בשוק הפצת פתרונות IT. בראש החברה עומד רועי רופא – המשמש מנכ"ל ובעלים שלה – שעד לאחרונה שימש מנכ"ל Arrow ECS. לפני כן שימש בכמה תפקידי ניהול, ניהול מכירות ופיתוח עסקי בסלקום, בבזק בינלאומי ובתדיראן טלקום.

ארקסרב מספקת פתרונות להגנה על המידע, להמשכיות עסקית ולאבטחת המידע המוגן עבור ארגונים ועסקים קטנים, בינוניים וגדולים. פתרונות הגנת הנתונים שלה עוזרים לנהל ולהגן על נתונים קריטיים במערכות וביישומים, ועושים זאת בסביבה המקומית, או בענן. ארקסרב הייתה חטיבה ב-CA עד שנרכשה ב-2014 על ידי חברת השקעות אמריקנית. מאז הרכישה עברה החברה תהליך השקעה מסיבי בפיתוח ושדרוג פתרונותיה ומערך המכירות והשותפים שלה ברחבי העולם. כיום, ארקסרב מספקת פתרונות הגנה על המידע לקשת רחבה של פלטפורמות ואפליקציות, עבור סביבות פיזיות, וירטואליות ובענן של ארקסרב.

"אנו שמחים להפיץ את פתרונות ארקסרב בישראל", אמר רופא, "אני מעריך שנגדיל את המומנטום הגובר והולך של החברה בשוק הישראלי ונביא לאימוץ המוצר אפילו בקצב גבוה יותר מזה של השנתיים האחרונות".

שחר לסרי, מנהל אזורי של ארקסרב, הוסיף, כי "רכישת StorageCraft על ידי ארקסרב תביא להיצע מוצרי חומרה, תוכנה וענן רחב עוד יותר. כך, יחד עם Dis-T נספק פתרונות איכותיים למגוון רחב יותר של לקוחות".

שחר לסרי, מנהל אזורי, ארקסרב. צילום: יח"צ

שחר לסרי, מנהל אזורי, ארקסרב. צילום: יח"צ

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יפעת בן ארי

    בטוחה שתצליח -מקצוען אמיתי

  2. סופי חדד-פרוייליש

    חדשות טובות. בהצלחה.

אירועים קרובים