"מלך הנמרים" משגע את שוק הקריפטו

ערכו של המטבע Tiger King, שנוצר כנראה כדי ללחוץ על נטפליקס להפיק עונה שנייה לסדרה בשם זה, זינק בשבוע האחרון ב-1,000% והוריד את הלהיט הקודם, הדוג'קוין, ב-20%

הנמר של המטבעות הווירטואליים. Tiger King

כאילו לא היו חסרים מטבעות קריפטוגרפיים, באחרונה צץ עוד אחד – על ידי אחד המשקיעים במטבע הלהיט הקודם, הדוג'קוין. הכירו את Tiger King, מלך הנמרים – זה שמו של המטבע החדש – שנסק בשבוע האחרון ב-1,000% והוריד את הדוג'קוין ב-20%, כאשר רק ביממה האחרונה הוא ירד ב-10%.

מלך הנמרים נוצר על ידי מאט וואלאס, יוטיובר ומשקיע בדוג'קוין. המטבע החדש קרוי על שם סדרת הלהיט של נטפליקס, Tiger King – ששמה בעברית הוא חיות רעות. הסדרה הדוקומנטרית עוסקת בבעל גן חיות, חתולים גדולים והעולם התחתון. וואלאס כתב בסוף השבוע שעבר כי "אני מרגיש שמטבע ה-Tiger King הולך להיות שיגעון כשהעונה השנייה של הסדרה תצא". אלא שנטפליקס כלל לא הכריזה שתהיה לסדרה עונה שנייה. אבל כנראה שזאת דרך של וואלאס ושל המשקיעים במטבע החדש ללחוץ עליה לעשות אחת כזו.

המטבע החדש זכה, לאחר שנוצר בחודש מאי, לקבלת פנים חמה מחשבון טוויטר שטוען שהוא החשבון הרשמי של ג'ו אקזוטיק, כוכב הסדרה. אקזוטיק, יש לציין, מרצה בימים אלה עונש מאסר של 22 שנים על התעללות בבעלי חיים.

מלך הנמרים הוא עדיין מטבע "חלש", ונתח השוק שלו עומד על 367 אלף דולר בלבד. הוא ממוקם במקום ה-2,560 ברשימת המטבעות הקריפטוגרפיים של CoinMarketCap – אחד האתרים הבולטים בעולם זה. הדוג'קוין, לשם השוואה, ממוקם במקום השישי. את הרשימה עדיין מובילים הביטקוין והאת'ריום, בהתאמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים