קבוצת יעל תעניק תמיכה ותיקונים לשירותי זירוקס ישראל – מרחוק

"הקורונה גרמה לנו לחשיבה מחודשת בנושא מתן שירות פיזי", כך אמר אייל מנצור, מנכ"ל זירוקס ישראל, שהבהיר כי "כיום 80% מהתקלות ניתנות לפתרון מרחוק"

אייל מנצור, מנכ"ל זירוקס ישראל. צילום: יח"צ

זירוקס ישראל הודיעה על שיתוף פעולה עסקי עם קבוצת יעל, להרחבת היצע השירותים לכלל לקוחות החברה, הארגוניים והפרטיים כאחד. במסגרת ההתקשרות בין החברות, שנכנסת לתוקף כבר בימים אלו, תספק יעל שירותי תמיכה באמצעות מענה טלפוני וחיבור מרחוק לכל לקוחות מוצרי ההדפסה (A4) של זירוקס (עסקי ופרטי), לרבות מדפסות, סורקים, מדפסות משולבות, שחור לבן ולייזר.

אייל מנצור, מנכ"ל זירוקס ישראל, אמר כי "מצוינות בשירות, הקשבה ללקוח וטיפול בתקלות במהירות ובקלות היו תמיד חלק מה-DNA של זירוקס ישראל. שנת הקורונה האחרונה רק האיצה את הצורך של הישראלים לשירות מעולה, ואת הלגיטימיות של התיקון מרחוק. גילינו כי ניתן לתקן 80% מהתקלות מרחוק. אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם קבוצת יעל ולמעשה עובדים כבר מספר חודשים לספק מענה ללקוחותינו גם בדיגיטל. בקרוב גם נשיק אפליקציה ייחודית לשוק הישראלי, שתסייע ללקוחות שלנו לפתוח קריאה למוקד בקלות ובמהירות, תוך כדי שמירה מקסימלית על הפרטיות".

לדברי חגית בלום, סמנכ"לית ערוץ הפצה ב-זירוקס ישראל "השינוי באסטרטגיית השירות שלנו נובע כתוצאה מגידול הפעילות ונתח השוק של זירוקס בתחום האופיס, והצורך לשמור על שירות ברמה הגבוהה ביותר. אין ספק שהיום יותר מתמיד, הצפייה של הלקוח הישראלי הוא לקבל שירות באופן מיידי, מבלי לצאת מהבית".

ליאור גולן, סמנכ"ל בכיר בקבוצת יעל: "אנו גאים לשתף פעולה עם חברת זירוקס. לקבוצת יעל ניסיון רב במתן שירות למוצרי חומרה ותוכנה ופתרון תקלות מרחוק. אנו משוכנעים כי שיתוף הפעולה ביננו יעניק חווית שירות אשר מייעלת את העבודה באופן משמעותי ושמה את הלקוח במרכזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים