עמית דדוש מונה לעמוד בראש יחידת ביט של בנק הפועלים

עמית דדוש, ראש יחידת ביט של בנק הפועלים. צילום: אור דנון

עמית דדוש, מנהל החדשנות והפיתוח העסקי של קבוצת החברות yes, פלאפון ובזק בינלאומי, נבחר לנהל את יחידת ביט בחטיבת החדשנות והאסטרטגיה של בנק הפועלים.

דדוש הוביל את החדשנות ואת הפיתוח העסקי בשלושת מותגי התקשורת, והוביל את הקמת שירות הסטרימינג yes+, שנחשב לאחד משירותי הטלוויזיה המתקדמים ביותר בעולם, אשר פותח בשיתוף פעולה יחד עם אפל העולמית. בנוסף, הוביל את אחד הפרויקטים המורכבים בשוק התקשורת, המיגרציה של  yes משידורי לווין לשידורים על גבי האינטרנט.

אפליקציית bit

אפליקציית bit

לאפליקציית bit יש כיום, על פי בנק הפועלים, קרוב ל-2.5 מיליון משתמשים פעילים. bit הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים – באופן המאובטח ביותר ובחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה. האפליקציה המשיכה להתחדש באופן דינמי, בהתאם לצרכים המשתנים בשוק, והחלה להוביל את מהפיכת התשלומים לעסקים ולחברות במגוון תחומים: קמעונאות, מזון, מוצרי צריכה, אנרגיה, ביטוח, פנסיה ועוד. השנה הושק גם הארנק הדיגיטלי של bit וכרטיס האשראי bitcard.

גולן שרמן, משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה, אמר: "עמית מביא עימו יכולות מגוונות, ניסיון וחשיבה עסקית ויצירתית ממוקדת חווית לקוח, שתסייע ל-ביט להמשך התנופה וההצלחה. אני מאחל לו הצלחה רבה באתגר הגדול החדש". 

עמית דדוש ציין כי: "אני גאה ונרגש להוביל את ביט, שירות התשלומים הדיגיטלי המוביל בישראל. זו תקופה מרתקת להיות חלק מעולם הבנקאות המתחדש, ואני מודה לבנק הפועלים על האמון עם מינויי לתפקיד".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מלי צור

    עמית בחור מוכשר ביותר אין ספק שיוביל אתכם מעלה מעלה בהצלחה

אירועים קרובים