אינטל הכריזה על המודם הראשון שלה לעולם ה-5G

המודם, Intel 5G Solution 5000, מספק מהירות הגבוהה עד פי חמישה לעומת פתרון ה-LTE של אינטל ● כמו כן, היא הכריזה על שני מעבדים ממשפחת ה-Core-U, שמיועדים לשוק המחשבים הדקים והקלים

אינטל. צילום: BigStock

אינטל, אפשר לומר כהרגלה, הכריזה עם פתיחת תערוכת קומפיוטקס אמש (א') על שני מעבדים חדשים לשוק המחשבים הדקים והקלים, ועל מודם ראשון שלה שמיועד לעולם ה-5G.

לפי החברה, המודם, Intel 5G Solution 5000, מספק מהירות הגבוהה עד פי חמישה לעומת פתרון ה-LTE שהיא הציעה עד עתה. הוא מיועד לאלה שרוצים לחבר את המחשב שלהם לדור הסלולרי החדש על ידי שימוש ב-SIM ייעודי, וכדי להציע בדרכים כיסוי אלחוטי מלא בשילוב עם תקשורת ה-Wi-Fi 6E שהיא כבר מציעה במעבדי ה-Core מהדור ה-11 שלה.

בנוסף, כאמור, היא הכריזה על שני מעבדים חדשים לשוק המחשבים הדקים והקלים, ומשויכים למשפחת מעבדי ה-Core-U, שהאפיון שלה הוא צריכת כוח נמוכה יחסית. שני המעבדים מגיעים עם השבב הגרפי החדש של החברה, Iris Xe, ומציעים 4 ליבות פיזיות, שהן 8 ליבות לוגיות, וצריכת כוח מרבית של 28 וואט.

עם זאת, בעוד שה-Core i5-1155G7 מיועד יותר לתחום הביניים, והוא מצויד, כמו שאר מעבדי ה-Core i5 בדור הנוכחי, ב-80 ליבות גרפיות – ולא ב-96 ליבות, כמו מעבדי ה-Core-i7, המעבד השני שהוצג הוא הטוב ביותר של אינטל בדור זה עבור מחשבים דקים וקלים בהיבט הביצועים: ל-Core i7-1195G7 יש אפשרות להגיע, בפעם הראשונה במשפחה הזו, למהירות של 5 ג'יגה-הרץ עבור ליבה אחת. ויותר מכך, השבב הגרפי פועל בו במהירות של 1.4 ג'יגה-הרץ – הגבוהה ביותר מכל מעבדי המשפחה.

באינטל טוענים כי המעבד הזה מעניק יתרון של עד 25% בביצועים הכלליים של יישומים לעומת המתחרים, ושהוא מציע קידוד מהיר עד פי שמונה ועריכת וידיאו מהירה עד פי שניים.

בחברה מעריכים שיותר מ-60 דגמים עם המעבדים החדשים יגיעו לשוק לקראת עונת החגים הגלובלית השנתית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים