בינת שדרגה את מערכות התקשורת של בי"ח שיבא במיליוני שקלים

החברה הטמיעה קונטקט סנטר בשיבא, שמאפשר לנהל את הפניות הטלפוניות באמצעות 100 מוקדנים – מבית החולים ומהבית ● בבינת אומרים כי הוא מאפשר מתן מענה טוב ומהיר בזמני שגרה וחירום כאחד

שימי ארנסט, מנהל אגף מערכות מידע ודיגיטל בבית החולים שיבא. צילום: נדב כהן יהונתן

בינת תקשורת מחשבים סיימה באחרונה פרויקט לשדרוג מערכת הטלפוניה בבית החולים שיבא תל השומר למערכת IP חדשה מבית סיסקו. היקף הפרויקט עומד על מיליוני שקלים. הפרויקט נערך במשך קרוב לשנה וחצי והפתרון החליף מערכת של אוויה-נורטל שהייתה מוטמעת בבית החולים.

המערכת החדשה מהווה מעטפת של פתרונות דיגיטליים, שמאפשרים לבית החולים לשדרג את המענה לפונים ולמטופלים, יחד עם מוקד הקונטקט סנטר של בינת-ACE. הטמעת המערכת החדשה מאפשרת לבית החולים זמינות ושירות טובים גם בתקופות חירום ובזמנים מאתגרים.

במסגרת הפרויקט הקימה בינת מרכזיית IP שבאמצעותה מנוהלות כ-6,000 שלוחות שפזורות ברחבי המרכז הרפואי. הקונטקט סנטר החדש מאפשר לשיבא לנהל את הפניות למוקדים באמצעות 100 מוקדנים, גם אם הם עובדים מהבית. המרכזייה מאפשרת להוריד את כמות השיחות הנכנסות שמגיעות לנציגים באמצעות מענה טלפוני ממוחשב, ובכך היא מורידה את העומס מהצוות לטובת מתן מענה לצרכים רפואיים אחרים.

פרויקט נוסף במסגרת "עיר הבריאות" בשיבא

שימי ארנסט, מנמ"ר המרכז הרפואי שיבא, אמר כי "מדובר בפרויקט נוסף כחלק מ-'עיר הבריאות' ותהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שאנחנו עוברים. במסגרת הפרויקט חוברו המוקדים לקונטקט סנטר חדיש – מהלך שהוביל לשיפור השירות והמענה הטלפוני לפניות המטופלים, תוך שילוב יכולות ניטור ובקרה אחר המענה".

"הפרויקט בוצע בתקופה מורכבת של התמודדות עם הקורונה בזכות שיתוף פעולה מוצלח בין הצוות המקצועי של בית החולים לצוות שהוביל את הפרויקט מטעם בינת, שיחד הביאו לפתרון המותאם לצרכי שיבא", הוסיף ארנסט.

תומר בשן, מנהל מגזר הממשלה והבריאות בבינת תקשורת, ציין כי "שמנו לעצמנו למטרה לתת פתרונות ומענה לסגמנט הבריאות. בתקופת הקורונה, הריחוק החברתי העלה את הצורך לפתרונות חדשים שיאפשרו עבודת מוקדנים מרחוק, מתן טיפול ללא מגע במטופל, כלים למפגשי עבודה וירטואליים בין הצוותים ועוד. בינת הייתה ערוכה ליישום מהיר של הפתרונות לצרכים אלה. את יישום הפרויקט הוביל מטעם בינת שרון להב וכתוצאה משיתוף פעולה עם אגף מערכות המידע והדיגיטל של בית החולים, הצלחנו להקדים את סיום הפרויקט בארבעה חודשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים