אודיקס תטמיע במשרד התקשורת טכנולוגיית הגנה מפני התקפות זמן אפס

חברת הסייבר תספק שירותי הלבנה בענן לסביבת ה-CRM של המשרד למשך חמש שנים

ד"ר אורן איתן, מייסד ומנכ"ל אודיקס. צילום: תומר שלום

אודיקס (odix) תטמיע במשרד התקשורת מערכת הגנה מפני התקפות זמן אפס ואבטחת הרשת הארגונית. חברת הסייבר תספק שירותי הלבנה בענן לסביבת ה-CRM של המשרד למשך חמש שנים. היקפו של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

מערכת NetFolder של אודיקס נועדה להגן על ארגונים מפני מתקפות סייבר המבוססות על נוזקות שחבויות בקבצים הנמצאים בשימוש יומיומי. המערכת מספקת למשתמשים ארגוניים שכבת אבטחה, המבוססת על טכנולוגיה של אודיקס ועל אלגוריתם ה-TrueCDRTM שפותח בחברה. כך, לפי גישת האבטחה של הלבנת קבצים, CDR (ר"ת Content Disarm and Reconstructions), כל קובץ שנכנס לרשת הארגונית מפורק לגורמיו הראשוניים ומורכב מחדש, כאשר כל קוד זדוני או רכיב שאינו חיוני לקובץ – נותר בחוץ. הקבצים הנקיים שומרים על הפונקציונליות המקורית שלהם ובטוחים לשימוש, ותהליך ההלבנה מבוצע בזמן אמת ואינו פוגע בביצועי המערכת או ברציפות העסקית. כך, משתמשים ארגוניים יכולים לפתוח בבטחה קבצים בשימוש יומיומי, כגון מסמכי Office, PDF, תמונות וסרטונים – וזאת בלא לחשוש שווירוס חדש ולא מוכר חבוי באחד מהם.

מערכת ההגנה תוטמע בסביבת Azure של מיקרוסופט ותתממשק בצורה מלאה לסביבת הסיילספורס של משרד התקשורת. לאחר סיום ההטמעה, המערכת תבצע באופן אוטומטי תהליך הלבנה לכל מסמך או קובץ שיועלו לפורטל המכרזים, או למערכת הסיילספורס של משרד התקשורת. המערכת תאפשר גם התראות מידיות על וירוסים ונוזקות שהוסתרו בקבצים, וכך תסייע במניעת חדירה של וירוסים לרשת הארגונית, כולל פורטלים ארגוניים ועבודה מהבית.

לדברי ד"ר אורן איתן, מייסד ומנכ"ל אודיקס, "בחודשים האחרונים אנו עדים לביקוש גובר בשוק הארגוני לפתרונות אבטחה מתקדמים. הקבצים הנמצאים בשימוש יומיומי הפכו לאחת הדרכים הנפוצות להחדרת נוזקות לארגונים, והבעיה מחריפה במקרים של נוזקות חדשות, משמע – התקפות זמן אפס, שאינן מזוהות על ידי פתרונות הגנה מסורתיים. לכן, ארגונים זקוקים לפתרונות המבוססים על טכנולוגיה שהיא עיוורת לנסיבות חברתיות או אנושיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים