וואן תקים מערכת של סיילספורס במטח

הפרויקט החל בימים אלה, צפוי להימשך כשנה, והיקפו הכספי מוערך במיליוני שקלים ● אבנר שוורצברג, סמנכ"ל השיווק של מטח: "חיבור תהליכי אוטומציה לעשייה החינוכית יאפשר לנו לתקשר באופן רציף ואפקטיבי עם לקוחותינו בשוק המוסדי והפרטי"

אבנר שוורצברג, סמנכ"ל השיווק, מטח. צילום: דימה פיסטרוב

וואן באלינק (ONE Balink) מקבוצת וואן טכנולוגיות תערוך פרויקט להקמת מערכת CRM של סיילספורס (Salesforce) במטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית. הפרויקט, אשר החל בימים אלה, צפוי להימשך כשנה, והיקפו הכספי מוערך במיליוני שקלים.

מערכת ה-CRM תהיה חוצת ארגון ותשמש לשדרוג מערכי השירות, חוויית הלקוח והמכירות של מטח. המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוא ארגון לתועלת הציבור וללא כוונות רווח, הפועל מזה חמישה עשורים לקידום למידה חדשנית בישראל באמצעות פתרונות המשלבים חדשנות פדגוגית, תוכן עדכני וטכנולוגיה מתקדמת.

הפרויקט נועד לשפר את היכולות העסקיות והמקצועיות של המרכז ולאפשר ניהול מתקדם יותר של המכירות במגוון ערוצים, לצד שיפור בתקשורת מול לקוחות באופן רב-ערוצי, ואופטימיזציה של תהליכים תפעוליים. עוד היא תביא להקמת מסעות לקוח בעזרת Marketing Cloud עם בניית תמונת לקוח 360 מעלות.

במסגרת הפרויקט ימומשו כל תהליכי המכירות ושירות הלקוחות של מטח, לרבות יכולות שירות עצמי, לאלפי לקוחות מטח מבין מוסדות החינוך וההשכלה. בנוסף, יוקם אתר מסחר מקוון, שיאפשר ללקוחות פרטיים לרכוש מוצרים מהקטלוג של המרכז.

הפרויקט יכלול אינטגרציות וממשקים למערכות הליבה הארגוניות של מטח, ועם סיומו ניתן יהיה לנצל את הפוטנציאל שטמון במידע הצבור כיום במערכות שונות של מטח ולהפיק ממנו תובנות עסקיות. כך, המרכז לטכנולוגיה חינוכית יוכל לנהל תקשורת מסועפת מול לקוחותיו השונים על גבי בסיס נתונים אחיד, ולהציג לאנשי המפתח במערכי השירות והמכירות שלו את כל המידע באופן נגיש ומלא, לטובת מענה אפקטיבי ובניית הצעות ערך ללקוחות בזמן אמת.

אבנר שוורצברג, סמנכ"ל השיווק של מטח, אמר, כי "חיבור תהליכי אוטומציה לעשייה החינוכית יאפשר לנו לתקשר באופן רציף ואפקטיבי עם לקוחותינו בשוק המוסדי והפרטי, כמו גם לשדרג את חוויית השירות והתקשורת עימנו. שילוב של יכולות המערכת החדשה, לצד מסעות הלקוח שניישם, יאפשר לנו לחבר את פתרונות הלמידה לצרכים הייחודיים של כל לקוח".

יניב פרטוק, מנכ"ל באלינק – חטיבת סיילספורס של וואן טכנולוגיות, הוסיף, כי "הפרויקט ישדרג את חוויית הלקוח ואת מערך המכירות והסחר הדיגיטלי של מטח. הפלטפורמה של סיילספורס בעולמות החינוך הודגמה כבר במאות מקרים בארץ ובעולם. מינוף נכסי הפלטפורמה יעניק למטח יעילות תפעולית ויכולת תגובה מהירה בשוק התחרותי של ספרות לימוד פיסית ודיגיטלית. כך, בהיותו ארגון שעוסק בחדשנות פדגוגית ובטכנולוגיה חינוכית פורצת דרך, מטח יוכל להעניק שירות טוב יותר לאלפי תלמידים, מורים ולקוחות פרטיים".

יניב פרטוק, מנכ"ל באלינק. צילום: עדי ברקין

יניב פרטוק, מנכ"ל באלינק. צילום: עדי ברקין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים