תוכן פרסומי
ראשי » חדשות » IT פיננסי » אקזיט של הסטארט-אפ זיקית: נמכר לענקית הקמעונות וולמארט
הדגמת הטכנולוגיה של זיקית. צילום: מהבלוג של וולמארט

אקזיט של הסטארט-אפ זיקית: נמכר לענקית הקמעונות וולמארט

זיקית פיתחה פלטפורמה של תא מדידות וירטואלי, שמאפשר לאדם לראות את עצמו עם כל פריט לבוש שהוא רואה אונליין, בהתחשב במידות גופו, בהתאמה ואפילו בסוג הבד של הפריט ● סכום הרכישה לא נמסר

מאת 14 במאי 2021, 16:00 א+ / א- הדפסה הדפסה
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

ענקית הקמעונות וולמארט (Walmart) הודיעה על כוונתה לרכוש את הסטארט-אפ הישראלי זיקית (Zeekit). זיקית גייסה 9 מיליון דולר בסבב A ובסך הכל 16 מיליון דולר מאז 2014. סכום הרכישה לא פורסם, אבל בפוסט שכתבה המייסדת והמנכ"לית, יעל ויזל, היא ציינה, כי "יש איסור פרסום, אבל מבדיקת מומחים זהו אחד האקזיטים הגדולים השנה, והאקזיט הגדול ביותר בישראל עד היום של מנכ"לית שהובילה את החברה מיום היווסדה ועד מכירתה".

זיקית הוקמה ב-2013, ופיתחה פלטפורמת תא מדידות וירטואלי למותגי אופנה. מייסדיה הם יעל ויזל, המנכ"לית, ניר אפלבוים, סמנכ"ל הפיתוח, ואלון קריססל, סמנכ"ל הטכנולוגיות, שצברו ידע וניסיון בצה"ל בפיתוח טכנולוגיה לעיבוד תמונה בזמן אמת, ראייה ממוחשבת, לימוד עמוק ובינה מלאכותית ויישמו אותם בעולם האופנה. תא המדידות הווירטואלי הדינאמי מאפשר לאדם לראות את עצמו עם כל פריט לבוש שהוא רואה אונליין, בהתחשב במידות גופו, בהתאמה ואפילו בסוג הבד של הפריט. הטכנולוגיה יכולה גם להפחית את אחוז ההחזרות בקניות אונליין בשל אי התאמה. בהודעתה ציינה וולמארט כי שלושת המייסדים יצטרפו לחברת הענק.

זיקית כבר עבדה עם מגוון מותגים וחברות אופנה לפני רכישתה, בהן גם וולמארט, מייסיז, אסוס, טומי הילפיגר, אדידס ועוד.

לדברי ענקית הקמעונות, "עולה מצד הלקוחות דרישה לחוויה דיגיטלית אישית, שהופכת רכישה של ביגוד לקלה, מבדרת וחברתית. מדידה וירטואלית היא גורם משנה משחק ופותרת מה שהיה תמיד אחד הדברים הקשים ביותר להעתיק לעולם המקוון: להבין כיצד ייראה הפריט על הקונה. זיקית תסייע לנו לספק חוויה כללית אישית לבסיס הלקוחות המגוון שלנו", כתבה בבלוג של וולמארט דניז אינקאנדלה, סגנית נשאי לביגוד ומותגים פרטיים בוולמארט.

כשהטכנולוגיה תופעל באתר של וולמארט, מציינת אינקאנדלה, "הלקוחות יוכלו פשוט להעלות את התמונה שלהם או לבחור מתוך סידרה של דוגמנים שמייצגים את מידותיהם וצבע עורם כדי לראות מיד את עצמם בכל פריט לבוש, כאילו הם עצמם מודדים את הבגד בחנות. הם יוכלו גם לשתף את התמונות עם חברים".

"אנו מאמינים שהטכנולוגיה של זיקית יכולה לשמש גם ליצירת חוויות אופנה אחרות, כולל האפשרות לבנות את ארון הבגדים הווירטואלי הגדול בעולם, ושילוב בגדים בצורה קלה", מוסיפה אינקאנדלה.

אקזיט של הסטארט-אפ זיקית: נמכר לענקית הקמעונות וולמארט Reviewed by on . ענקית הקמעונות וולמארט (Walmart) הודיעה על כוונתה לרכוש את הסטארט-אפ הישראלי זיקית (Zeekit). זיקית גייסה 9 מיליון דולר בסבב A ובסך הכל 16 מיליון דולר מאז 2014. ענקית הקמעונות וולמארט (Walmart) הודיעה על כוונתה לרכוש את הסטארט-אפ הישראלי זיקית (Zeekit). זיקית גייסה 9 מיליון דולר בסבב A ובסך הכל 16 מיליון דולר מאז 2014. Rating: 0

הגיבו