מלם תים רוכשת את פולאר טכנולוגיות במיליוני שקלים

זו הרכישה העשירית שמבצעת הקבוצה בארבע השנים האחרונות, מה שהופך אותה לגדולת הרוכשות בין האינטגרטורים בישראל

תוצאות מרשימות. מלם תים

קבוצת מלם תים רכשה את פעילות פולאר טכנולוגיות, המספקת שירותי ארכיטקטורה והטמעה בסביבת Azure – הענן הציבורי של מיקרוסופט. היקף הרכישה מוערך במיליוני שקלים. זו הרכישה העשירית של הקבוצה בארבע השנים האחרונות, מה שהופך אותה לרוכשת הפעילה ביותר בין האינטגרטורים בישראל.

במסגרת העסקה תשולב פעילות פולאר טכנולוגיות בחטיבת פתרונות מיקרוסופט של מלם מערכות, כתחום חדש בחטיבה – תחום Azure. מנחם (ממי) לביא, מנכ"ל הנרכשת, ישמש כמוביל תחום Azure במלם תים, ובמסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי לתכנון וביצוע פרויקטים בסביבת הענן של מיקרוסופט.

פולאר טכנולוגיות הוקמה ב-2018, מועסקים בה שבעה עובדים ועל לקוחותיה נמנים מיקרוסופט, משרד הביטחון, iMDSoft ואקסיליון. על פי הנרכשת, היא רשמה בשנה האחרונה גידול של כ-15% בהכנסותיה.

ממלם תים נמסר כי "רכישה זו ממשיכה לבסס את מעמדה של הקבוצה כשחקנית מובילה באספקת פתרונות מחשוב מתקדמים ומגוונים, ומאפשרת לה להרחיב את פעילותה בתחום הענן של מיקרוסופט, שהוא אחד התחומים הצומחים בשנים האחרונות".

לביא ציין ש-"שילוב הכוחות בין המקצוענות שלנו בעולם ה-Azure, לצד הגודל והקשרים הענפים של מלם, יסייעו להקים את גוף ה-Azure המוביל במשק, כזה שמסוגל לבצע את מגוון הפרויקטים בענן – תכנון, ביצוע ותחזוקה".

רוכשת סדרתית

הרכישה האחרונה שביצעה מלם תים, לפני זו הנוכחית, הייתה בחודש שעבר. אז היא הודיעה שהיא קנתה את אלטרנו -חברה שמתמחה בעולמות הסאפ, ומתמקדת בתחום ה-UI5 בישראל. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו בכמה מיליוני שקלים. אלטרנו הוקמה ב-2011, והיא עוסקת בשיפור חוויית המשתמש ופיתוח פתרונות חדשניים בתחום הסאפ, לרבות אפיון חוויית המשתמש וסדנאות של חשיבה עיצובית (Design Thinking). עוד בטרם הרכישה החברה עבדה בשיתוף פעולה עם אנשי מלם תים, והרוכשת היא לקוחה של הנרכשת.

באוקטובר האחרון היא הכריזה על רכישת 70% ממניותיה של אדיוסיסטמס פרויקטים תמורת 39 מיליון שקלים. הנרכשת עוסקת בניהול ותפעול של פרויקטים רחבי היקף במגזר הציבורי, לרבות אפיון, פיתוח, תפעול ובקרה – בתחומי החינוך, ההדרכה, הקהילה והתרבות.

חודש לפני כן קנתה מלם תים את ראשים – תכנון וביצוע מערכות מידע, שעוסקת במתן פתרונות מחשוב בתחום המנהל האקדמי למוסדות להשכלה גבוהה, וניהול הדרכה וכשירויות בארגונים. היקף הרכישה לא נמסר, אך הוא מוערך במיליוני שקלים.

באוגוסט 2020 הצטרפה לפורטפוליו החברות בקבוצת מלם תים סילבר.נט מערכות מחשבים, שפועלת בתחום ה-TMA (ר"ת Treasury Management Applications) – מערכות לניהול בנקאות וגזברות ארגונית. היקף הרכישה עמד על 15 מיליון שקלים.

עוד בטרם הקורונה, ביולי 2019, מלם תים קנתה את Automat IT, שמתמחה בשירותי DevOps וענן, ובינואר 2020 היא רכשה את פיונט – מהחלוצות בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית בישראל.

בינואר 2018 קנתה הקבוצה את פעילות הסיילספורס של NPTech תמורת מיליוני שקלים. NPTech הייתה חברה לתועלת הציבור (מלכ"ר – מוסד ללא כוונת רווח), שהוקמה ב-2009 על ידי יד הנדיב (קרן רוטשילד) וג’וינט ישראל, במטרה לסייע לארגונים חברתיים לעשות שימוש מיטבי ב-IT, כך שהטכנולוגיה תשרת את מטרותיהם ותהווה מנוע מרכזי לקידום פעילות חברתית – לגיוס משאבים, להנעת מתנדבים, להעלאת נושאים לדיון ציבורי ועוד. החברה שירתה מאז הקמתה יותר מ-1,000 ארגונים מהמגזר השלישי. היא ערכה מאות פרויקטים בתחום הסיילספורס ופיתחה מוצרי תוכנה ייחודיים, שמתאימים הן לעולם העמותות והן לעולם העסקי.

באוקטובר 2017 הצטרפה לפורטפוליו של מלם תים הפעילות של E4D, שמתמחה בהעסקה ובניהול של מומחים טכנולוגיים בעולמות הפיתוח, הדיגיטל ופיתוח האפליקציות למובייל. סכום העסקה עמד על מיליונים בודדים של שקלים. הנרכשת הוקמה ב-2008 ומנתה עם רכישתה כ-40 עובדים. עובדי E4D השתלבו בחטיבת מומחים טכנולוגיים במלם מערכות.

בספטמבר באותה השנה פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי מלם תים קנתה את פעילות מאיה מיקור-חוץ וייעוץ תמורת מיליוני שקלים. מאיה מתמחה במתן שירותי ייעוץ למערכות מידע ובמיקור-חוץ. עובדי החברה, שהעסיקה במועד רכישתה עשרות יועצים, הצטרפו לאגף שירותים מנוהלים במלם תים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים