מלם תים רכשה את E4D תמורת מיליוני שקלים

זוהי הרכישה השנייה של מלם תים בשבועות האחרונים ● הנרכשת מעסיקה ומנהלת מומחים טכנולוגיים לפיתוח בעולם הדיגיטל ● אודי וינטראוב, מנכ"ל משותף של מלם תים: "הרכישה נועדה לגוון את סל המוצרים שלנו ולהרחיב את הפעילות העסקית"

אודי וינטראוב, מנכ''ל מלם תים. צילום: בן-עמי קרן

קבוצת מלם תים רכשה את פעילות E4D, המתמחה בהעסקה ובניהול מומחים טכנולוגיים בעולמות הפיתוח, הדיגיטל ופיתוח אפליקציות למובייל, כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גרמים בענף העריכו אותה במיליונים בודדים של שקלים.

הנרכשת, הנמצאת בבעלות שרון עזרא ועידן גולדשלגר, מונה כ-40 עובדים. E4D הוקמה בשנת 2008 והיא מתמחה במתן שירותי ייעוץ, פיתוח והדרכה בטכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft), Web ומובייל.

מודל הפעילות של החברה מבוסס על מתן שירותי מומחים בטכנולוגיות הללו. החברה מעסיקה מומחים ששימשו בעברם כמנהלי פיתוח, ארכיטקטים ויועצים בפרויקטים ובחברות סטארט-אפ, ושהם בעלי הסמכות ותארים מתקדמים בתחומי הטכנולוגיה. עובדי E4D ישתלבו בחטיבת מומחים טכנולוגיים במלם מערכות, מקבוצת מלם תים.

רכישה שניה בתוך חמישה שבועות

זוהי הרכישה השנייה של מלם תים בשבועות האחרונים. בספטמבר השנה פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי קבוצת מלם תים רכשה את פעילות מאיה מיקור חוץ וייעוץ, תמורת מיליוני שקלים. מאיה מתמחה במתן שירותי ייעוץ למערכות מידע ובמיקור חוץ. עובדי החברה, המעסיקה עשרות יועצים, הצטרפו לאגף שירותים מנוהלים במלם תים.

אודי ויינטראוב, מנכ"ל משותף של מלם תים, אמר כי "רכישת פעילות E4D היא חלק ממהלך של רכישת חברות ופעילויות, מתוך מטרה לגוון את סל המוצרים שלנו ולהרחיב את הפעילות העסקית של הקבוצה".

לדבריו, "רכישת הפעילות של E4D פותחת לנו דלת לשווקים חדשים, בהם נדרשת התמחות עמוקה בתכנון ופיתוח אפליקציות, פיתוח בטכנולוגיות ווב מתקדמות, ומגוון פתרונות בעולם הדיגיטל ובעולמות נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים