אימפרבה רוכשת חברת אבטחת API בעשרות מיליוני דולרים

קלאוד וקטור האמריקנית מאפשרת ללקוחותיה לגלות, לנטר ולהגן על תעבורת API בכל סביבה ● הצוות שלה יצטרף לצוות הישראלי של אימפרבה בפיתוח המוצר

נרכשת. קלאוד וקטור

עסקה בתחום האבטחה: חברת הסייבר הישראלית אימפרבה, ששלמה קרמר הוא בין מייסדיה, הודיעה היום (ב') כי היא קונה את קלאוד וקטור (CloudVector) – סטארט-אפ אמריקני שמתמחה בהגנה על API (ממשק לתכנות אפליקציות – Application Programming Interface). החברה לא מסרה את סכום הרכישה, אולם על פי הערכות בשוק, המתבססות על רכישות קודמות בתחום, מדובר בעשרות מיליוני דולרים.

קלאוד וקטור מאפשרת ללקוחותיה לגלות, לנטר ולהגן על תעבורת API בכל סביבה. באימפרבה אומרים כי הפתרון של הנרכשת משלים את יכולות ההגנה ל-API שלה על ידי גילוי כל ה-APIs שרצים בארגון מבלי לשנות את התעבורה, היכולת לקטלג מידע לסוגים שונים בעזרת אלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית, לזהות מידע רגיש הזולג או נחשף והיכולת לזיהוי התנהגות חשודה שלא תואמת את הנורמה. מאימפרבה נמסר כי הצוות הישראלי שלה ימשיך להוביל את פיתוח המוצר, יחד עם אנשי קלאוד וקטור.

קלאוד וקטור בנתה יכולת קטלוג בשילוב עם ניטור תמידי, שמסייעים ללקוחות לזהות APIs שפורסמו בצורה לא פורמאלית וללא אישור או פיקוח. כל האירועים והמידע זורמים ללוח בקרה ראשי שמאפשר שליטה נוחה ומרכזית.

ההתקנה של הפתרון של הנרכשת פשוטה ולא מצריכה שינויי קוד. הוא מתוכנן להשתלב בצורה טבעית בסביבת הבנייה וההפצה של הקוד (DevOps CI\CD) ולספק תמונת מצב בדקות. בחברה אומרים שהפתרון מתאים להגנה על APIs שנבנו בעבר, כמו גם על ארכיטקטורות מודרניות, שתופסות כיום תאוצה.

פאם מרפי, מנכ"לית אימפרבה, אמרה כי "היינו בין החברות הראשונות להגן על ארגונים מפני מתקפות וניצול פגיעות בתעבורת API, כמו גם שימוש לא נכון, שיכול לפתוח את הדלת של הארגון למתקפה. השילוב בין התרחבות ממד המתקפות והתחכום שלהן מחדד את הצורך של ארגונים לראות את כל מה שקורה ב-API ולהחזיק בפתרון מתקדם כדי לספק הגנה יעילה. התוספת של קלאוד וקטור מתאימה כמו כפפה לאסטרטגיה שלנו בתחום ההגנה על API".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים