טלגרם מצטרפת ל-"מסיבת" שיחות הווידיאו הקבוצתיות

מנכ"ל החברה, פאבל דורוב, הודיע בערוץ הטלגרם האישי שלו, כי החברה תוסיף לגירסת iOS של האפליקציה שיחות וידיאו קבוצתיות, שיכללו "שיתוף מסך, הצפנה, ביטול רעשים ותמיכה בדסקטופ ובטאבלט"

מתמודדות בנחישות מול המתחרות. טלגרם

אפליקציית המסרים המוצפנים טלגרם משיקה בקצב עדכונים ותוספות: לאחר שהכריזה בתחילת החודש על שתי אפליקציות ווביות ועל עדכונים לאפליקציית הסלולר, הוסיפה בסוף 2020 שיחות קבוצתיות קוליות, ובאוגוסט 2020 שיחות וידיאו מוצפנות אחד על אחד, החברה לא עוצרת, ומודיעה כי בחודש מאי הקרוב היא תוסיף לגירסת iOS של האפליקציה עוד "מימד וידיאו"  – של שיחות וידיאו קבוצתיות.

מנכ"ל טלגרם, פאבל דורוב, הודיע על כך בערוץ הטלגרם האישי שלו, שבו כתב, כי שיחות הווידיאו הקבוצתיות יכללו "שיתוף מסך, הצפנה, ביטול רעשים ותמיכה בדסקטופ ובטאבלט – כל מה שאפשר לצפות מכלי מודרני לוועידות וידיאו".

דורוב ציין, כי שיחות הווידיאו של אחד על אחד ייתמכו גם בשתי האפליקציות הווביות החדשות וכתב: "כדי שיהיו מושלמות ב-100%, אנו בודקים בתוך החברה גירסה מתפקדת של שיחות וידיאו מבוססות ווב, שיוספו בקרוב".

למרות שטלגרם הצטרפה די באיחור ל"מסיבת" שיחות הווידיאו, נראה כי אפליקציית המסרים מתכוונת להתמודד בנחישות עם התחרות מצד ווטסאפ, מסנג'ר, סיגנל וזום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים