גיוס ענק לרדיס לאבס; הכפילה את שוויה לשני מיליארד דולר

החברה גייסה 310 מיליון דולר - מהם 110 מיליון בגיוס ישיר ו-200 מיליון במכירת מניות ● את הגיוס הובילה משקיעה חדשה - טייגר גלובל

מייסדי רדיס לאבס: מימין - עופר בנגל (מנכ"ל) ויפתח שולמן (מנהל טכנולוגיות). צילום: אמיר יעקובי

רדיס לאבס הישראלית, שרק לפני שמונה חודשים הגיעה למעמד של חד קרן (חברה ששווה יותר ממיליארד דולר), הודיעה היום (ד') על גיוס ענק לפי שווי של יותר משני מיליארד. חברת בסיסי הנתונים גייסה 310 מיליון דולר – 110 מיליון מהם בסבב בהובלת טייגר גלובל, שהינה משקיעה חדשה בחברה, ובהשתתפות קרן ההשקעות של סופטבנק ו-TCV, ו-210 מיליון לאחר שמכרה מניות לשלוש הקרנות הללו.

החברה פיתחה פלטפורמה לניהול נתונים בזמן אמת. המוצר שלה מאפשר אחסון של נתוני ארגונים בעננים ציבוריים ובדטה סנטרים פרטיים. גוגל ומיקרוסופט הן בין החברות שמציעות את הטכנולוגיה של רדיס לאבס כמוצרים שלהן. עוד מוצר של החברה הוא מנוע להנגשת מודלי בינה מלאכותית בזמן אמת לאפליקציות בשם RedisAI.

רדיס לאבס נוסדה ב-2011 על ידי עופר בנגל, המנכ"ל, ויפתח שולמן, מנהל הטכנולוגיות, מעסיקה כ-500 עובדים ומתכוונת לגייס השנה 200 נוספים, מהם 100 למרכז הפיתוח שלה בתל אביב (מטה החברה נמצא בקליפורניה). זאת, לאחר שסיימה את שנת הקורונה עם נתונים כספיים חיוביים: היא דיווחה על צמיחה של 55% במכירות וקצב הכנסות שנתי של 100 מיליון דולר. החברה הצליחה להתאושש, מאחר שבמחצית הראשונה של 2020, עם תחילת המגיפה הקורונה, קצב הצמיחה שלה עמד על 35%-40%.

מספר לקוחות רדיס לאבס מגיע לכ-8,000, בהם פדקס, מחברות המשלוחים הגדולות בעולם, ותאגיד האופנה גאפ. המוצר שלה שימש את שתי החברות האחרונות בעידן הקורונה, שבו חלה עלייה תלולה במכירות אונליין.

החברה עומדת בימים אלה בפני הנפקה – שעדיין לא ברור מתי היא תתקיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים