לזכרו של הרב רונן נויבירט ז"ל

הרב נויבירט ז"ל, שהיה איש היי-טק ובנו של יעקב נוי, יו"ר מועדון האנג'לים המאה פלוס, הלך לעולמו בשבת שעברה ● בפסקאות הבאות תוכלו לקרוא על פעילותו הענפה למען הקהילה

הרב רונן נויבירט ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

בשבת שעברה, ערב חג הפסח, הלך לעולמו בגיל 51 הרב רונן נויבירט ז"ל, לאחר מחלה קשה. הרב נויבירט ז"ל היה ממייסדי ארגון רבני בית הלל ואיש היי-טק. הוא היה בנו של יעקב נוי, יו"ר מועדון המאה פלוס – מועדון אנג'לים שרבים מבכירי ההיי-טק חברים בו ופועל ממשרדי אנשים ומחשבים.

בתפקידו האחרון היה הרב נויבירט רב הקהילה בקיסריה ולפני כן שימש כרב קהילת אוהל ארי ברעננה וכרב קהילת מוריה בקריית גנים שבפתח תקווה. הוא נולד בקריית אתא להוריו, יעקב ויעל נויבירט (כיום נוי), ולמד בישיבת ההסדר הגולן, בישיבת רמת גן ובכולל בר אילן. את שירותו הצבאי עשה כקצין ביחידת האיתור התת ימי של חיל הים, וביחידה מובחרת. לנויבירט היה תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן, ותקופה מסוימת הוא עסק בתחום ההיי-טק. בשלב מסוים הוא החליט להגביר את פעילותו בארגון רבני צוהר והיה אף ראש קשרי החוץ של הארגון.

הרב נויבירט חיתן זוגות צעירים רבים, שהתחברו למסרים שלו, שעיקרם היו אהבת ישראל ואהבת חינם. הוא שימש כרב שליח מרכזי של תנועת בני עקיבא בצפון אמריקה וכראש המכינה הקדם צבאית קשת יהודה שביישוב קשת ברמת הגולן.

עם לכתו, הרב נויבירט הותיר אחריו ארבעה ילדים. בעבר הוא היה נשוי לד"ר פנינה הרשקוביץ, שופטת בית משפט השלום בתל אביב ובתו של פרופ' דניאל הרשקוביץ, לשעבר שר המדע והטכנולוגיה וכיום נציב שירות המדינה.

יהי זכרו ברוך.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוטי פז

    יעקב ויעל היקרים. ליבי ליבי איתכם באבלכם הכבד על מותו בטרם עת של בנכם הרב רונן. תהי נשמתו צרורה בצרור החיים ויהי זכרו ברוך ולא תדעו עוד צער לעולם. מוטי פז , ר״ג.

  2. מנחם לנדאו

    חבל על דאבדין ולא משתכחין יהי זכרו ברוך.

  3. רות בר יוסף

    יעל יקרה ואהובה, לבי לבי אתך על האובדן הכבד. מחבקת אותך ומשתתפת בצערך העמוק. יהי זכרו מבורך, תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. רות בר יוסף (חברתך ממכון שכטר).

  4. עדי שנאן

    יעקב היקר. ליבי איתך ועם משפחתך באבלכם הכבד על מותו בטרם עת של בינכם האהוב. שלא תדעו עוד צער.

אירועים קרובים