להגיע בזמן לטיסה עם מפות גוגל

במסגרת עדכון לאפליקציית המפות של גוגל () תושק בחודשים הקרובים תכונת ניווט באמצעות מציאות רבודה בחללים סגורים, כמו שדות תעופה, קניונים, תחנות רכבת ועוד

ניווט גם במבנים. מפות גוגל. צילום: BigStock

להגיע בזמן לטיסה: במסגרת כמה תכונות חדשות באפליקציית המפות שגוגל (Google) הכריזה עליהן בימים האחרונים, הוסיפה החברה גם ניווט באמצעות מציאות רבודה בחללים סגורים, כמו שדות תעופה, קניונים, תחנות רכבת ועוד.

בדומה לתכונת ה-Live view שהוספה ל-Google Maps ב-2019, ומסייעת בניווט מחוץ לבניינים, תכונת ה-Live view AR, שיוצרת שכבה נוספת על מה שהמצלמה רואה, תפעל גם בתוך מבנים. באמצעות התכונה החדשה ניתן לנווט לשער הנכון בשדה התעופה, למצוא כספומט, למשל – ועל המסך יופיעו חיצים מנווטים והוראות כיצד להגיע למקום הנכון.

גוגל ציינה כי התכונה החדשה תושק קודם בכמה קניונים בשיקגו, בלונג איילנד, בניו יורק, בלוס אנג'לס, בניוארק, בניו גרזי, בסן פרנסיסקו, בסן חוזה, בקליפורניה ובסיאטל. בחודשים הקרובים היא תיושם גם בשדות תעופה, בקניונים ובתחנות הסעה בטוקיו ובציריך. במהלך הזמן היא תושק בערים ובאתרים נוספים.

העדכון של אפליקציית המפות של גוגל כולל גם תכונות נוספות, שייפרסו בחודשים הקרובים, בהן איכות האוויר שילוב עם חנויות מזון ואפשרות לבחור במסלול ידידותי לסביבה בעת נהיגה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים