Divers-IT; והפעם: אלימלך שחר בן ארי, מנכ"ל Pay Checker

תעשיית ההיי-טק מתהדרת בעובדים.ות ממגוון הקשת האנושית, כולל ערבים.ות, חרדים.ות, להט"בים.ות, א.נשים עם מוגבלות ועוד אוכלוסיות ● האומנם? יצאנו לבדוק, בכל פעם עם סטארט-אפיסט.ית אחר.ת - ולהביא את סיפורו.ה

אלימלך שחר בן ארי, מנכ"ל Pay Checker. צילום: יח"צ

שם ותפקיד: "אלימלך שחר בן ארי, מנכ"ל Pay Checker – מיזם להנגשת זכויות אזרחיות חוקיות באופן קל וידידותי, שבמסגרתו מערכת דיגיטלית מבוססת בינה מלאכותית מיידעת אזרחים זכאים אודות זכויות חוקיות רלוונטיות שלהם, למימוש מיידי".

מקום מגורים: "נווה שלום".

ותק באקו-סיסטם: "כחמש שנים".

ספר על אתגר שנתקלת בו במסגרת הפעילות שלך באקו-סיסטם.
"לאחר עבודה מאומצת של פיתוח מחשבון אונליין, יחיד מסוגו ברשת, המאפשר לשכירים המשרתים במילואים לקבל את הפרש השכר לו הם זכאים, נתקלנו בהתנגדויות וטענות חשבונאיות באשר לאופן החישוב".

כיצד התגברתם על האתגר?
"פעלנו ללא ליאות על מנת לנמק ולהוכיח את אמינות ודיוק המחשבון, ולבסוף אשררנו אותו מול הגורמים הרלוונטיים. כמו כן, ההשתתפות במאיצים דוגמת Made in Lod ובסדנאות כגון תיאטרון פלייבק סייעו רבות להתפתחות המיזם. בהמשך קיבלנו מענק מרשות החדשנות וממטה ישראל דיגיטלית לפיתוח, איתור ומיצוי זכויות עובדים".

האם נתקלת באפליה באקו-סיסטם?
"כיזם ותיק (בן 74) וכנכה קשה, קיבלתי לא מעט תשובות שליליות מקרנות, משקיעים ואקסלרטורים, אך בזכות ההתעקשות שלי קיבלתי גם תשובות חיוביות, שאפשרו לי להשתתף בשלושה מאיצים, לקדם את המיזם בתקשורת ולקבל את המענק הממשלתי, כך שאני מאמין שלמרות האתגרים, חובת ההוכחה היא עליי".

מהו הטיפ שלך ליזמים בתחילת דרכם?
"מלבד רעיונות מקוריים, טכנולוגיה, תקציבים, צוות וכדומה, חשוב מאוד להצטייד באמונה ובתמיכה פסיכולוגית".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארנון אורן

    אני עומד ומצדיע לאלימלך! כל כך הרבה לב טוב, כל כך הרבה נחישות, כל כך הרבה אהבת הזולת. אלימלך, אתה דוגמה ומופת לכולנו, של כוח רצון, של נחישות, של קירוב לבבות, של מקצוענות ומצוינות

  2. שמואל שעיה

    כל הכבוד לאלימלך. פרויקט ראוי שיש בו צורך עם המון דאגה לאזרח הפשוט שלעיתים אין מי שידאג לו. מבחינתי - זו ציונות!

אירועים קרובים