המעשים הטובים של KLA ישראל: מנקים את השדות של חוף פלמחים

לכבוד יום המעשים הטובים, החברה בנתה השנה מראש תכנית תואמת קורונה, שכוללת פעילויות מרחוק וקומץ פעילויות פיזיות, בהתאם להנחיות ● העובדים הגיעו לפלמחים כדי לעקור צמחים פולשניים ולסייע לשגשוג החוף

לחברת KLA יש מדיניות ברורה בכל הנוגע לאחריות חברתית ומסורת מגובשת של "לעשות טוב" כל ימות השנה, בשני האתרים שלה, במגדל העמק ובאתר אורבוטק ביבנה. אולם יום המעשים הטובים מהווה יום שיא בכל הקשור לתרומה לקהילה. "ביום המעשים הטובים ניתן לרתום את כל העובדים לבצע מגוון פעילויות התנדבות יחד. ליום כזה יש ערך רב גם מבחינת החברה – הוא מגבש את העובדים, תורם לתחושת השייכות לחברה ויש לו אפקט מדבק – לרתום עוד אנשים ולהמשיך לעשות טוב כל השנה", אומרת שירה זלמנוביץ', מנהלת רווחה ואחריות חברתית ב-KLA ישראל.

גם בקורונה ממשיכים לעשות טוב

בשנה שעברה הכינה החברה תכנית מקיפה ליום המעשים הטובים, שכללה הרבה מאוד מוקדים ותחומי פעילות, אולם באה הקורונה ושיבשה את העשייה. השנה בנתה החברה מראש תכנית תואמת קורונה שכוללת פעילויות מרחוק וקומץ פעילויות פיזיות, בהתאם להנחיות.

עובדי KLA – אורבוטק עוקרים מינים פולשניים בשדות של חוף פלמחים, בתיאום עם רשות הטבע והגנים. צילום: יח"צ

עובדי KLA – אורבוטק עוקרים מינים פולשניים בשדות של חוף פלמחים, בתיאום עם רשות הטבע והגנים. צילום: יח"צ

"השנה שלחנו עובדים שלנו לעקור מינים פולשניים בשדות של חוף פלמחים, לתת שיעורים פרטיים בזום לילדים בכל הגילאים, ולהרים טלפון לניצולי שואה ולברכם לקראת חג הפסח.

"ביוזמת אחת העובדות, התארגנה החברה גם לאסוף מסגרות של משקפיים לתרומה למעוטי יכולת, ומוצרי אלקטרוניקה תקולים לתיקון והעברה לנזקקים. בסמוך יותר לחג הפסח, עובדים מתנדבים אף יבשלו ארוחות חמות למשפחות נזקקות ויביאו להן את הארוחה", סיפרה זלמנוביץ'. "חלק מהיוזמות שיזמנו היום קשורות לאוכלוסיות שאנחנו עובדים איתן כל השנה, כמו ניצולי שואה, תלמידים ואחרים, וחלק מן הפעילויות ייחודיות ליום הזה", הוסיפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים