אפל: ייצור הרמקול החכם HomePod יופסק

הגאדג'ט לא הצליח לגבור על הרמקולים המתחרים של גוגל ואמזון ולא ענה לציפיות של הענקית מקופרטינו ממנו ● החברה תישאר עם זאת בתחום ותוסיף לשווק את HomePod Mini

לא ענה על הציפיות הגבוהות של החברה. HomePod של אפל. צילום: יח"צ

אפל (Apple) הודיעה בסוף השבוע באופן רשמי כי היא מפסיקה את הייצור של הרמקול החכם המקורי שלה, HomePod. ההחלטה מגיעה לאחר כשלוש שנים בהן החברה לא ממש השיגה ממנו את המכירות להן היא ציפתה – גם אחרי שקיצצה את המחיר הראשוני שלו, 349 דולר, ל-299 דולר.

בתחרות מול הרמקולים החכמים של גוגל (Google) ושל אמזון (Amazon) ניסתה אפל למצב אותו כרמקול שמציע איכות קול גבוהה במיוחד, אך הדבר כאמור לא ממש צלח בידה, ולא בא לידי ביטוי במכירות שהיו עצלות משהו לכל אורך חייו.

מבוקש בהרבה. רמקול Echo של אמזון. צילום: BigStock

מבוקש בהרבה. רמקול Echo של אמזון. צילום: BigStock

עם זאת החברה אינה יוצאת מהתחום, היא פשוט מתמקדת ברמקול הקטן יותר במשפחה, HomePod Mini. המכשיר הזה נמכר ב-99 דולר, ונחשב לאיכותי ביותר בשוק המסוים הזה – ומאז שהושק, בנובמבר בשנה שעברה, הוא זוכה מבחינת אפל להצלחה.

מאפל נמסר שהיא תמשיך למכור את ה-HomePod כל עוד הוא קיים במלאי בחנויות שלה ושל השותפים המסחריים שלה, ושהיא תמשיך להעניק ללקוחות שכבר רכשו אותו עדכוני תוכנה וכן תמיכה באמצעות מרכזי השירות שלה, לפחות בינתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים