פייפאל רוכשת את Curv הישראלית ב-200 מיליון דולר

Curv מספקת טכנולוגיה מבוססת ענן לאבטחת נכסים דיגיטליים, ורכישתה היא עוד צעד במסע של פייפאל בעולמות הבלוקצ'יין והקריפטו

מקימי Curv. מימין: איתי מלינגר, המנכ"ל, ודן ידלין, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: נתנאל טוביאס

פייפאל הודיעה היום (ב') כי היא רוכשת את החברה הישראלית Curv, כדי להרחיב את פעילותה בתמיכה במטבעות קריפטוגרפיים ונכסים דיגיטליים. Curv מפתחת ומספקת טכנולוגיה מבוססת ענן לאבטחת נכסים דיגיטליים. החברה לא מסרה את סכום הרכישה, אולם על פי ההערכות, הוא עומד על 200 מיליון דולר.

Curv הוקמה ב-2018 על ידי איתי מלינגר, המנכ"ל, ודן ידלין, סמנכ"ל הטכנולוגיות. היא יושבת בתל אביב וגייסה עד כה 29.5 מיליון דולר, מהם 23 מיליון בסבב שהסתיים ביולי האחרון. Curv שייכת לפורטפוליו של קבוצת Team8 – שהתחילה בתחום הסייבר ובשנים האחרונות התרחבה לעולמות טכנולוגיים נוספים. העסקה מצטרפת לשתי חברות נוספות מהפורטפוליו של Team8 שעשו אקזיט: סיגניה, שנמכרה ב-2018 לטמאסק מסינגפור תמורת רבע מיליארד דולר, ופורטשיפט, שסיסקו קנתה אותה בשנה שעברה ושילמה עבורה 100 מיליון דולר.

באוקטובר אשתקד הודיעה פייפאל על כניסה לעולם הקריפטו ובעיקר לממשק שבינו לבין האי-קומרס, ומסרה כי היא תאפשר עתידה לאפשר לבתע רכישות באתר באמצעות מטבעות דיגיטליים. ענקית התשלומים הקימה באחרונה יחידה עסקית המתמקדת בעולמות הבלוקצ'יין, הקריפטו והמטבעות הדיגיטליים, והצוות של Curv יצטרף אליה.

"הרכישה של Curv היא חלק מהמשימה שלנו להשקיע בטאלנטים ובטכנולוגיה, כדי ליצור מערכת פיננסית רחבה וכוללנית יותר", אמר חוזה פרננדז דה פונטה, סגן נשיא ומנהל היחידה העסקית לבלוקצ'יין, קריפטו ומטבעות דיגיטליים בפייפאל. "לאורך השיחות שלנו עם הצוות של Curv התרשמנו מהכישרון שלהם, מרוח היזמות ומתהליכי החשיבה שמאחורי הטכנולוגיה שהם בנו בשנים האחרונות".

מלינגר אמר כי "כחלוצה בתחום תשתיות אבטחה לנכסים דיגיטליים, Curv גאה להיות מוכרת כחדשנית ושותפה חזקה של מוסדות פיננסיים ברחבי העולם. כעת, כשאימוץ נכסים דיגיטליים עובר האצה מוגברת, אנחנו מרגישים שאין בית טוב יותר מפייפאל כדי להמשיך במסע החדשנות שלנו. המשימה שלנו בפייפאל היא להרחיב את התפקיד של הנכסים הללו בכלכלה העולמית".

פייפאל מצפה להשלים את הרכישה עוד במחצית הראשונה של השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים