גיוס של 23 מיליון דולר לחברת אבטחת המידע קורב

כספי הגיוס ישמשו להמשך צמיחתה של החברה בעולם, לפיתוח מוצרים חדשים, לפיתוח עסקי ולהגדלה של מספר העובדים

מקימי Curv. מימין: איתי מלינגר, המנכ"ל, ודן ידלין, סמנכ"ל הטכנולוגיות. צילום: נתנאל טוביאס

קורב (Curv) הישרלית, העוסקת באבטחת מידע באמצעות טכנולוגיות הצפנה, מדווחת על גיוס בסך 23 מיליון דולר בסבב גיוס A הראשון לאחר גיוס ה-Seed בשנת 2019 בסך 6.5 מיליון דולר.

בין המשקיעים בסס גיוס זה CommerzVentures Coinbase Ventures, Digital Currency Group, Team8 ו-Digital Garage Lab Fund.

החברה הוקמה בשנת 2018 במסגרת Team8, על ידי היזמים  איתי מלינגר, שמכהן כמנכ"ל, ודן ידלין, שמכהן כ-CTO, שניהם בוגרי תוכנית תלפיות, שביצעו תפקידי ניהול שונים בתחום הסייבר במערכת הביטחון. לקורב משרדים בתל אביב ובניו יורק, והחברה מעסיקה 32 עובדים – 25 מהם בישראל. ההון שגייסה החברה יאפשר את המשך צמיחתה המהירה של החברה בעולם ויממן מוצרים חדשים, פיתוח עסקי והגדלה של מספר העובדים.

טכנולוגיית ההצפנה שפיתחה קורב על בסיס חישוב מרובה שחקנים (multi-party computation – MPC) מאבטחת באופן ייחודי נכסים דיגיטליים ומאפשרת להעביר, לאחסן ולנהל בבטחה כל נכס דיגיטלי על גבי כל בלוקצ'יין או יומן מבוזר (DLT). עשרות לקוחותיה המוסדיים של קורב ברחבי העולם מעבירים בכל חודש, כבר כיום, מיליארדי דולרים על גבי פלטפורמת האבטחה של החברה. לקוחות כדוגמת חברת ההשקעות הגלובלית Franklin Templeton, וחברת הפינטק eToro, ממנפות את התשתית של קורב כדי להתרחב אל השוק הצומח של נכסים דיגיטליים.

טכנולוגיית ה-MPC של החברה פוטרת ארגונים מהנטל של החזקת מפתחות פרטיים תחת אבטחה פיזית. על בסיסה מספקת החברה פתרונות בעלי פרופיל סיכון שהולם מוסדות פיננסיים מסורתיים ולא רק סוחרי קריפטו. הפלטפורמה של קורב גמישה וקלה לאינטגרציה, תומכת בארנקים דיגיטליים חמים וקרים ומאפשרת גישה למגוון רחב של מטבעות ופרוטוקולים ללא תלות בטכנולוגיית הבלוקצ'יין או ה-DLT.

סקר שנערך לאחרונה מצא, שכמעט 80% מהמשקיעים המוסדיים בארה"ב ובאירופה מבינים את הפוטנציאל הטמון בנכסים דיגיטליים, ויותר משליש כבר מושקעים בהם, בין אם ישירות או בנגזרים.

"למרות האקלים הכלכלי המאתגר, אנו עדים לקצב צמיחה איתן במוסדות הפיננסיים המסורתיים, הזקוקים לתשתית האבטחה הארגונית שלנו, המספקת אינטגרציה חלקה לטכנולוגיית בלוקצ'יין," אמר מלינגר. "בניגוד לפתרונות קלאסיים, אנו מספקים בו-זמנית את ההגנה, הנזילות המיידית והשליטה המוחלטת הנדרשים על ידי מוסדות פיננסיים ששואפים לשרוד בכלכלה המודרנית".

לירן גרינברג, מייסד שותף של Team8 מסר: ״קורב מאפשרת לבנקים ולארגונים פיננסיים מסוגים שונים לאמץ ולנהל נכסים דיגיטליים בקלות ובצורה מאובטחת. אנו צופים שנכנסים דיגיטליים יהוו חלק בלתי נפרד מפעילותו של כל מוסד פיננסי בעתיד, וצמיחתה המהירה של קורב עם לקוחות מסביב לעולם ובכל הקשת הפיננסית הינה הוכחה לכך. אתגר הסייבר בנכסים דיגיטליים הוא מורכב, וארגונים רבים בתחום נפגעו ממנו. הפתרון יוצא הדופן של קורב, המבוסס על טכנולוגיית הצפנה ייחודית, הוא קפיצת מדרגה בהשוואה לכל פתרון אחר בשוק. אנו נרגשים להמשיך ללוות את החברה במסעה ולחבור לשותפים החדשים, בהם Commerz Bank, מהבנקים הגדולים בגרמניה, ו-Coinbase, ענקית המטבעות הדיגיטליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים