האם תרצו לשחק פלייסטיישן בעזרת בננה?

חדשות משונות בגזרת הגיימינג: פטנט חדש של חברת סוני יכול לאפשר לשחקנים להשתמש בבננה, ובשאר מוצרים ביתיים ופירות, כשלט לפלייסטיישן 5

זמן הבננה. כשלט של סוני. צילום אילוסטרציה: BigStock
שלט הבננה שצירפה סוני להגשת הפטנט

שלט הבננה שצירפה סוני להגשת הפטנט

חברת סוני (Sony) אחראית לחדשות משונות במיוחד בתחום הגיימינג, אשר עלו לכותרות לאחרונה. ענקית הטכנולוגיה היפנית המציאה פטנט, עליו דיווח באחרונה אתר GamesIndustry.biz, שהוא על תקן שיטה להפוך אובייקטים ביתיים שונים לשלטים לקונסולות משחק.

סוני – האמא של קונסולות פלייסטיישן (PlayStation) – הגישה פטנט על אמצעי לאיתור "אובייקט פסיבי שאינו מאיר, המוחזק על ידי משתמש", והפיכתו לבקר למשחקי וידיאו.

"זה יהיה רצוי אם משתמש יוכל להשתמש במכשיר זול, פשוט ולא אלקטרוני כציוד היקפי למשחק וידיאו", נכתב בפירוט של הגשת הפטנט. בהגשה מציגה סוני כדוגמאות אפשרויות שונות להפיכת מוצרים – במקרה שלה, פירות – לשלטים למשחקי הווידיאו, ביניהן תפוז בודד או בננה אחת, או שני תפוזים/בננות.

מה תעשו אם הוא ישבר לכם או ישבר לכם ממנו? שלט של PS5. צילום: BigStock

מה תעשו אם הוא ישבר לכם או ישבר לכם ממנו? שלט של PS5. צילום: BigStock

מבחינה טכנולוגית, מצלמה יכולה לזהות את הפריטים כדי שיוכלו לשמש כשלטים, או מצלמה יכולה "לזהות אצבע של משתמש בתמונות שהושגו", כדי לסנכרן את מקום הלחיצה "עם מיקום הכפתור הווירטואלי". בצילומים שצורפו לפטנט של סוני, ושכוונתם להמחיש ולהציג את החידוש, נעשה מיפוי של כפתורים וירטואליים על גבי בננה. פשוט כך.

אם התלהבתם וכבר הזמנתם מהירקן בננות, כדאי לזכור שזו רק בקשת פטנט, ואין לדעת אם היא תהפוך אי פעם לחידוש ממשי. אז לעת עתה קחו ביס מהבננה – שלא תירקב עד שסוני יתקדמו עם ההמצאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים