לנדא דיגיטל פרינטינג הקימה דטה סנטר חדש באמצעות מלם תים

בחודש הקרוב עומד להסתיים פרויקט ההקמה של דטה סנטר חדש בלנדא דיגיטל פרינטינג, המבוצע על ידי מלם תים ● במסגרת הפרויקט מוקמת תשתית מחשוב חדישה, החל מעולמות הסיסטם, דרך עולמות התקשורת ועד הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום אבטחת המידע ● עלות הפרויקט מוערכת ביותר ממיליון שקלים

בועז פרץ, סמנכ"ל תפעול עסקי, לנדא דיגיטל פרינטינג. צילום: יח"צ

חברת לנדא דיגיטל פרינטינג (Landa Digital Printing) מקימה בימים אלה באמצעות מלם תים דטה סנטר חדש ומתקדם, מקצה לקצה, באתר החברה ברחובות. לנדא דיגיטל פרינטינג היא חברה גלובלית, המשווקת את מכונות הדפוס הננוגרפי המתקדמות שלה, המבוססות על טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך. זאת במטרה לשנות את שוק הדפוס, האריזה וההוצאה לאור המסחרית. העסקה כוללת שירות מנוהל אקטיבי מלא של מלם תים באתר הלקוח לשלוש שנים. עלות הפרויקט לא נמסרה, אך ההערכות בשוק הן כי היא עומדת על יותר ממיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט מוקמת תשתית מחשוב חדישה, החל מעולמות הסיסטם, דרך עולמות התקשורת ועד הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום אבטחת המידע, לרבות פתרון גיבוי DR as a Service ושירות Siem Soc לניטור אירועי סייבר, המנוהלים מחוות השרתים של מלם תים בירושלים.

הפרויקט החל בחודש ספטמבר האחרון, וצפוי להסתיים בחודש הקרוב, וישמש את כ-600 עובדי לנדא דיגיטל פרינטינג ואת סביבת הייצור בחברה. הפרויקט רחב היקף וכולל מגוון פתרונות מובילים בתחומם: פתרון VxRail מבית דל טכנולוגיות (Dell Technologies) – פתרון HCI (תשתית אחודה), המותאם לסביבת הענן של VMware, הכולל שרתים, גיבויים, וירטואליזציה ואחסון, לצד מתגים של סיסקו (Cisco) ופתרון ה-Wi-Fi המתקדם של פלטפורמת Cisco Meraki בענן, לכל המתחמים באתר.

פתרון הגישה מוגדרת התוכנה של סיסקו הוא פתרון חדשני לרשתות הקמפוס, המשנה לחלוטין את תפיסת הניהול. הפתרון נותן מענה לאתגרי התפעול, הניהול, אבטחת המידע והנראות ומשלב יכולות רחבות להתמודדות עם תקלות שקיימות ברשתות ארגוניות גדולות.

נושא אבטחת המידע קיבל מקום משמעותי בפרויקט, עם שילוב פתרונות של יצרנים שונים, המספקים מעגלי אבטחת מידע רבים לאיומים מתקדמים בסביבות שונות בארגון – החל ממערך ה-firewall החזק של פורטינט (Fortinet), לאיומי גלישה וסגמנטציה רשתית, דרך פתרונות חברת טרנד מיקרו (Trend Micro) – טכנולוגיה מתקדמת להגנה על משתמשים, שמנוהלת בענן ולהגנה על הדואר האלקטרוני, תחנות הקצה והשרתים בדטה סנטר. זאת, בנוסף על מערך הגנה, המורכב ממגוון פתרונות: הגנת גישה לרשת הארגונית (Identity Services Engine) Cisco ISE ו-Cisco Umbrella – פלטפורמה חדשנית לאבטחת מידע מבוססת ענן, החוסמת איומים בזמן גלישת המשתמשים, בתוך הארגון או מחוצה לו. כל מערך ההגנה נתמך גם בשירות מנוהל, הכולל פתרון גיבוי DR ושירותSiem Soc .

בועז פרץ, סמנכ"ל תפעול עסקי, לנדא דיגיטל פרינטינג: "הפרויקט נתפר במיוחד עבורנו ומתאים במדויק לצרכינו ולצפי הגדילה שלנו כחברה גלובלית המובילה בתחומה. בחרנו במלם תים לביצוע הפרויקט לאור מומחיותה המקצועית וניסיונה הרב בפרויקטים מורכבים מסוג זה, המשלבים מגוון רחב של פתרונות המשתלבים ביניהם".

מוטי פלטנר, מנמ"ר לנדא דיגיטל פרינטינג: "הקמת תשתיות המחשוב ומערך הדטה סנטר החדש תעניק לנו מערך הגנה מתקדם ואיכותי ביותר כמענה לתרחישים ולאיומים חדשים ותספק לנו מעטפת ביטחון חזקה באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר".

עמית גלילי, מנהל מכירות, מלם תים. צילום: יח"צ

עמית גלילי, מנהל מכירות, מלם תים. צילום: יח"צ

עמית גלילי, מנהל מכירות, מלם תים: "הפרויקט המורכב הוטמע בהצלחה מרובה וכלל שדרוג של מאות מתגים ושדרוג כלל מערך ה-NAC. הרשת החדשה מאפשרת יכולות אוטומציה נרחבות, יכולות אבטחת מידע מוגברות בגישה לרשת ויכולת אכיפה (Micro-Segmentation) על בסיס תגיות חכמות, וכן נראות מלאה וזיהוי אנומליות לכל התנועה והתהליכים ברשת, התממשקות מבוססת API למערכות אבטחת מידע נוספות הקיימות ועוד. בנוסף, פתרון ה-HCI המתקדם הוא פתרון יעיל, קומפקטי וגמיש, העומד בקצבים גבוהים ומאפשר אינטגרציה של כל המערכות בהתאמה מושלמת. לניהול בענן יתרונות רבים, לרבות פשטות התפעול וחיסכון כספי משמעותי, והוא מתאים במיוחד לחברה גלובלית, שבסיסה בישראל ולה סניפים מעבר לים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים