רוצים לעלות יחד ללייב באינסטגרם? Live Rooms היא התכונה בשבילכם

עד היום רק משתמש אחד יכול היה לצרף פרטנר נבחר בודד לשידור חי בפלטפורמה, אך כעת אפשר "להכפיל" את השידור בלייב ולהוסיף עד שלושה משתמשים להזרמה שלכם

לייב עם עוד שלושה משתמשים. אינסטגרם. צילום: אינסטגרם

אינסטגרם (Instagram), כמו כל השירותים החברתיים המשגשגים, ממשיכה להציע למשתמשיה תכונות חדשות באופן תדיר. מדובר על פיצ'רים שחלקם המועט מקורי, ומרביתם מגיעים "בהשראת" רשתות חברתיות אחרות. עד כה היא הוסיפה בהצלחה מרובה את הסטוריז והאירועים החיים ש"שיבטה" מסנאפצ'ט (Snapchat), ועכשיו היא מציגה פשוט שילוב של פונקציה שמזכירה בבירור את תכונת הקבוצות (Squad) הקיימת בשירות המתחרה Twitch ומכנה אותה Live Rooms בפלטפורמה שלה.

הרשת החברתית הפופולרית, שנמצאת בבעלות פייסבוק (Facebook), השיקה כעת את התכונה Live Rooms, המאפשרת לשדר בשידור חי יחד עם עד שלושה אנשים. עד כה, כידוע, ניתן היה להוסיף רק משתמש אחד לשידור בלייב, אבל מעכשיו התכונה, שנפרסת כעת בעדכונים לכל המשתמשים, תשנה את המצב ומעתה השידורים החיים יכולים לכלול בסך הכל יחד ארבעה משתמשים.

מטרת Live Rooms, כפי שהוסברה על ידי אינסטגרם, היא לפתוח הזדמנויות יצירתיות יותר: החל מקיום תוכניות אירוח מטעם המשתמשים, המשך ביצירה יחד עם אמנים אחרים, בארגון מפגשי שאלות ותשובות, ואף לצורך יצירת הדרכות (tutorials) מעניינות ומגוונות בהרבה. אבל באופן כללי כמובן שהפיצ'ר יאפשר בעיקר פשוט לבלות ולעשות כיף יחד עם חברים נוספים.

כדאי לשים לב שאלמנט המכירות לא נעדר גם מהחידוש הזה – ב-Live Rooms הצופים יוכלו לרכוש תגי מארח, ולהשתמש במהלך השידורים בתכונות אינטראקטיביות אחרות, כמו קניות והרמת תרומות בשידור חי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים