Divers-IT: פיניאר אבו חצירה תכרורי, מייסדת טיצ'אפ

תעשיית ההיי-טק מתהדרת בעובדים.ות ממגוון הקשת האנושית, כולל ערבים.ות, חרדים.ות, להט"בים.ות, א.נשים עם מוגבלות ועוד אוכלוסיות ● האומנם? יצאנו לבדוק, בכל פעם עם סטארט-אפיסט.ית אחר.ת - ולהביא את סיפורו.ה

פיניאר אבו חצירה תכרורי, מייסדת טיצ'אפ. צילום: יח"צ

שם ותפקיד: פיניאר אבו חצירה תכרורי, מייסדת טיצ'אפ (TEACHUP).

אודות הסטארט-אפ: טיצ'טפ הינה פלטפורמה אמינה, מקצועית, נוחה ונגישה ביותר, המחברת בין תלמידי בתי הספר שזקוקים לליווי ועזרה אישית בלימודים לבין מגוון רחב של מורים פרטיים מהחברה הערבית, עם ידע וניסיון נרחב. הפלטפורמה פועלת מתוך אמונה, שכל מה שתלמיד צריך על מנת להצליח הוא זה אדם אחד שיאמין בו. המורים שנותנים את השירות הטוב ביותר בהתאמה אישית לכל תלמיד ותלמיד ומהווים מודל לחיקוי עבורם.

ותק באקו-סיסטם: 4 שנים.

אתגר שנתקלת בו במסגרת הפעילות שלך באקוסיסטם: האתגר הכי גדול שחוויתי היה לגייס למיזם שותף טכנולוגי. מכיוון שמדובר בפלטפורמה טכנולוגית, שדרכה מתבצע החיבור בין מורה לתלמיד, חיפשתי שותף מכיוון שלא הגעתי עם רקע טכנולוגי.

כיצד התגברת על האתגר? אחרי המון פגישות ושיחות עם מפתחים הבנתי שאני יכולה לפתח את הפלטפורמה בעצמי, כי המוצר לא מורכב מאוד מבחינה טכנולוגית, אבל חשוב לתת דגש על חוויית המשתמש. למדתי לבד איך להקים אתר והבנתי שקיימות המון פלטפורמות נוחות ונגישות כמו WIX ו-WORDPRESS, שמציעות שימוש בטמפלטים מוכנים, כך שנדרשת רק התאמה של התכנים. מהאתגר הזה למדתי, שאני צריכה לסמוך על עצמי ושצריך לחשוב מחוץ לקופסה ולחפש פתרונות יצירתיים. בנוסף, בעקבות המלצתו של אחד מהמנטורים שהותאמו לי במאיץ של פרזנטנס, החלטתי לחבור אל מיזם קיים, העוסק באותו תחום, אך לא הצליח להתאים את השירות לחברה הערבית, וכיום אני פועלת בתפקיד מנהלת תחום חברה ערבית. בזכות הכלים שקיבלתי במאיץ הצלחתי להוביל את המיזם ולהטמיע אותו בקרב תלמידים ומורים מהחברה הערבית בפריסה ארצית.

האם נתקלת באפליה באקו-סיסטם? לצערי כן. היו משקיעים שלא האמינו בי בגלל מי שאני – בחורה צעירה, ערבייה, לובשת חיג'אב, אך זה לא היה חסם בשבילי והמשכתי להתקדם בכל הכוח עם מי שהאמין בי.

הטיפ שלך ליזמים בתחילת דרכם? אל תקשיבו למי שאומר שאין לכם סיכוי להצליח! גם אם הרעיון שלכם רחוק מהמציאות – אל תוותרו, ונסו כל דרך אפשרית כדי לא להגיע למצב שתשמעו שמישהו אחר הצליח עם אותו רעיון ואתם לא!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים