גוגל ונצ'רס מובילה גיוס של 25 מיליון ד' בחברת נניט הישראלית

סבב הגיוס יאפשר לנניט - שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת להורים מעקב מהנייד אחרי השינה של תינוקות - לעמוד בביקושים, להשקיע בתשתיות, לגייס עובדים, להמשיך במו"פ, ובנוסף להתרחב לשווקים גלובליים חדשים

שרה דורסט, מנכ"לית נאניט. צילום: יח"צ

הסטארטאפ הישראלי נניט (Nanit), שפיתח טכנולוגיה המאפשרת להורים מעקב וניתוח מרחוק אחר התפתחות ובריאות התינוקות שלהם, מודיעה על השלמת סבב גיוס של 25 מיליון דולר, בהובלת גוגל ונצ'רס (GV), והמשקיעים הקיימים: קרן JVPהמשקיעה הגדולה בחברה – והקרנות האמריקניות Upfront, RRE ו-Rho. גיוס זה מביא את סך ההשקעות בנניט ל-75 מיליון דולרים.

סבב הגיוס יאפשר לנניט לעמוד בביקושים הגוברים למוצרי החברה לצד השקעה בתשתיות, גיוס עובדים והמשך מחקר ופיתוח שיובילו להשקתם של מוצרים ושירותים חדשים לשוק. בנוסף, החברה מתכננת התרחבות לשווקים גלובליים חדשים.

לישון טוב יותר בשנים הראשונות הקריטיות להתפתחות הילד

הגיוס מגיע בהמשך לשנה יוצאת דופן עבור נניט, בה החברה חוותה צמיחה מואצת; כמות המשתמשים באפליקציה של נניט הוכפלה והכנסות החברה צמחו במעל 130 אחוז.

הביקוש הגובר למוצרים של נניט נובע מהיכולת לספק להורים מידע בזמן אמת ונתונים אישיים על התפתחות ובריאות התינוק, הישר לנייד שלהם.

המוצר של נניט נשען על מצלמה ייחודית, המשתמשת באלגוריתמיקה מבוססת בינה מלאכותית (AI), הממוקמת מעל מיטת התינוק. באמצעות ראייה ממוחשבת מתקדמת, המצלמה מסוגלת להאזין ולצפות בכל רגע נתון בכל מה שמתרחש במיטת התינוק וסביבתה.

בעזרת מערכת למידה עצמית, ומעקב נתונים על שנת התינוק, המצלמה מספקת להורים תובנות יעילות המסייעות להם לעקוב מרחוק אחר התפתחות ובריאות תינוקם וללמוד ולקבל עצות מעשיות לשיפור שנת הילדים.

בנוסף, קולקציית מוצרי ביגוד לתינוקות של נניט מתממשקת עם המצלמה ומאפשרת להורים לעקוב מרחוק אחרי קצב הנשימה של התינוק ללא צורך בחיבור לאלקטרודות או סנסוריים.

כל אלו מתחברים יחד לאפליקציה של נניט, המספקת להורים תמונה רחבה על איכות שנת התינוקות שלהם לצד תובנות מעמיקות שמאפשרות להורים ולתינוקות לישון טוב יותר בשנים הראשונות הקריטיות להתפתחות הילד.

נניט, שהפכה למובילת שוק בתחומה, חשפה לאחרונה את הדור הבא של מצלמת ה-HD המותאמת לחדר התינוקות הדיגיטלי Nanit Pro ו-Smart Sheets – הסדין החכם היחיד והראשון מסוגו המאפשר להורים למדוד את גובה התינוק ולעקוב אחרי גדילתו, באמצעות ראיה ממוחשבת.

לישון כמו תינוק עם תובנות דיגיטליות. הכלים של נניט. צילום אילוסטרציה: BigStock

לישון כמו תינוק עם תובנות דיגיטליות. הכלים של נניט. צילום אילוסטרציה: BigStock

"פתרונות חדשניים שיקלו על אתגר ההורות בעידן החדש"

"אנחנו מתרגשים וגאים ביכולת של נניט לתמוך במשפחות לאורך מסע ההורות שלהם, ומאמינים שיש עוד אינספור אפשרויות, כיום ובעתיד, לספק להורים תובנות אישיות על בריאות והתפתחות הילד שלהם שמעולם לא ראינו בעבר", אומרת שרה דורסט, המנכ"לית של נניט. "הגיבוי החזק שאנחנו זוכים לו מצד המשקיעים שלנו והקהילה העולמית הצומחת של המשתמשים הנאמנים שלנו, מסייע לנו להמשיך ולהציע פתרונות חדשניים שיקלו על אתגר ההורות בעידן החדש".

כחלק מסבב הגיוס החדש פרדריק דיאם, שותפה ב-GV, מצטרפת לדירקטוריון של נניט הכולל את, אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP, מרק סאסטר, שותף ב-Upfront; ויל פורטיוס, שותף ב-RRE, וחברת הדירקטוריון מיקה מילסטון־שרוף, לשעבר ה-COO של רשת Buy Buy Baby.

"נניט מובילה את האבולוציה של בריאות דיגיטלית להורים ולתינוקות, באמצעות השימוש הייחודי בבינה מלאכותית וראייה ממוחשבת", אומרת פרדריק דיאם, שותפה בגוגל וונצ'רס. "אני מצפה לעבודה המשותפת עם נניט, המביאה את חווית ההורות אל העולם החדש ומאפשרת להורים ולמשפחות להישאר מעודכנים בנוגע לבריאות ילדיהם, ולקבל תובנות משמעותיות ונתונים חשובים על הילד".

"ההצטרפות של גוגל וונצ'רס מחזקת את מעמדה של נניט כמובילת קטגוריה עולמית, שעושה את המהפכה הדיגיטלית החדשה בחדר השינה של הילדים", אמר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP. "את המהפיכה הזו מובילות נשים שמביאות איתן ניסיון עשיר, ידע ומקצוענות, שהופכת את נניט לדבר ענק ולאחת החברות הכי מעניינות בארה"ב. נניט מביאה תרבות חדשה ומאפשרת להורים הצעירים לגדל ילדים ולעבוד בביטחון ועם יותר שקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים