לילה טוב לנניט: חברת הטכנולוגיות לניטור שינה גייסה 14 מיליון דולר

המוצר של החברה הישראלית מאפשר להורים האם התינוק/ת שלהם סובל/ת מבעיות שינה ● בסך הכל היא גייסה עד כה כ-30 מיליון דולר בשני סבבים

נניט, המפתחת מוניטור שמשתמש בראייה ממוחשבת למדידת שינה בקרב תינוקות, השלימה סבב גיוס שני של 14 מיליון דולר – כך הודיעה החברה אתמול (ב').

הסבב נערך בהובלת הקרן הירושלמית JVP והשתתפו בו המשקיעים הקיימים בחברה: Upfront ventures ,RRE ventures ,Vulcan Capital ו-Vaal Investment Partners. עד כה גייסה נניט 30 מיליון דולר. הסכום הנוכחי ישמש להרחבת צוותי המחקר והפיתוח שלה, שכוללים אנשי ראייה ממוחשבת ולימוד מכונה, ולהתמקדות בצמיחה בינלאומית.

נניט פועלת בישראל ובניו-יורק. היא מפתחת מוניטור תינוקות חכם, שעושה שימוש בראייה ממוחשבת בכדי לסייע להורים לעקוב אחרי שנת התינוק. כך הם יכולים לדעת האם יש לבנם או בתם בעיות בשינה או שהוא/היא ישן/נה שנת ישרים.

ד"ר אסף גלזר, מנכ"ל ומייסד שותף של נניט. צילום: יח"צ

ד"ר אסף גלזר, מנכ"ל ומייסד שותף של נניט. צילום: יח"צ

בעקבות סיבוב הגיוס הנוכחי יצטרף ח"כ לשעבר אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP, למועצת המנהלים של נניט, לצידם של המשקיעים הוותיקים בחברה: מארק ססטר, שותף ב-Upfront Ventures, ו-וויל פורטאוס, שותף ב-RRE Ventures.

מרגלית אמר כי "שינה היא אחד הגורמים החשובים ביותר לבריאותנו וחלק מקטגוריה חדשה המתפתחת בזירת ההיי-טק הבינלאומית. בדיוק כפי שאנחנו יודעים כיצד לעקוב אחר התזונה והכושר הגופני שלנו, נניט מאפשרת לנטר את הרגלי השינה האישיים, ובראש ובראשונה את דפוסי השינה של תינוקות. המצלמה הביתית של החברה עוקבת אחר דפוסי השינה, מנתחת אותם בזמן אמת ומעדכנת את ההורים על איכות השינה של ילדיהם, המשפיעה ישירות על התפתחותם הגופנית, הנפשית והרגשית".

"נניט מגדירה מחדש את תחום שינת התינוקות עם התקן לא לביש, שמספק להורים מידע רב ערך על התפתחות השינה של תינוקם", ציין ד"ר אסף גלזר, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה. "זהו פתרון שמחולל שינוי בתחום – לא רק אצל ההורים אלא גם אצל מכוני המחקר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים