הביטקוין "טס" ליותר מ-57 אלף דולר – עם שווי של יותר מטריליון

שער המטבע הווירטואלי ממשיך להרקיע שחקים ומומחים אומרים כי מדובר בשור שרק התחיל לרוץ לעבר הבד האדום ● סקר חדש מראה כי מחצית מהאמריקנים סבורים שמטבעות הקריפטו בטוחים להשקעה

מקבל אישור אמריקני... מסוים. ביטקוין. צילום: BigStock

שערו של הביטקוין ממשיך לנסוק, ומטבעו של המטבע הזה – בלי שמישהו, למשל רגולטור, יעצור אותו: השער של המטבע הווירטואלי המוביל חצה בסוף השבוע את הרף של 50 אלף דולר ליחידה, ואת שווי השוק של טריליון דולר, ונכון לכתיבת אלה הוא עומד על 57,215 דולר, שהם 187,150 שקלים.

הביטקוין צומח בעקביות מאז תחילת השנה: המטבע פתח את השנה עם שער של 28,900 דולר ליחידה וב-3 בינואר הוא כבר עמד על 34 אלף. מדובר בסכומים גבוהים הרבה יותר מאשר התקופה הקודמת שבה הביטקוין שבר שיאים – ב-2017. אז, שערו "רק" נשק ל-20 אלף דולר ליחידה.

האנליסט ויני לינגהאם אמר כי המגמה הזאת צפויה להמשיך ודימה אותה לשור שרץ אל הבד האדום. "זאת רק תחילתה של ריצת השור", הוא אמר. לינגהאם צוטט בפורבס כמעריך שהסיבה לכך שהביטקוין מרקיע שחקים היא הנזילות של השוק המסורתי והשערים הנמוכים של המטבעות. בתנאים אלה, לדבריו, הקריפטו מהווה אלטרנטיבה למשקיעים המסורתיים.

בתוך כך, סקר שערכה חברת מחקרי השוק פיפסליי בקרב 30 אלף אמריקנים מראה שעל אף שהביטקוין הוא מטבע בעל תנודתיות גבוהה, מחצית מהמשיבים רואים במטבעות הקריפטוגרפיים השקעה בטוחה. כמו כן, 57% מהמשיבים סבורים שעל חברות לקבל את המטבעות הללו כאמצעי תשלום. כמה חברות ציינו כי הן יעשו זאת, בהן פייפאל וטסלה, שאף השקיעה 1.5 מיליארד דולר בביטקוין – מה שסייע להמשיך את הזינוק בשערו. גם בנקי ההשקעות ג'יי.פי. מורגן ומורגן סטנלי שוקלים זאת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים