לושה גייסה 40 מיליון דולר – לבניית קהילה לשיתוף דטה לאנשי מכירות

המוצר של החברה כולל מאגר נתונים לשיפור תהליכי המכירות, ומשתמשות בו חברות ענק כמו גוגל, פייסבוק ואמזון ● מדובר בסבב גיוס ראשון אחרי חמש שנים שבהן לושה השיגה את המימון ממקורותיה העצמאיים

מייסדי לושה, יוני צרויה ואסף אייזנשטיין. צילום: גבע טלמור

לושה הישראלית, שפועלת בעולם הנתונים לאנשי מכירות, הודיעה אתמול (ד') כי השלימה סבב גיוס הון של 40 מיליון דולר, בהובלת קרן ההשקעות האמריקנית PSG. מדובר בסבב ראשון, אחרי שבמשך כחמש שנים היא מימנה את צמיחתה באמצעות מקורותיה העצמאיים. סכום הגיוס יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיות שלה, המאפשרת שיתוף דטה בין אנשי מכירות, ולתמוך בצמיחתה הגלובלית.

החברה מפתחת מוצרי תוכנה שמנגישים דטה לשיפור תהליכי השיווק והמכירות בחברות B2B. היא הוקמה ב-2016 על ידי יוני צרויה, המנכ"ל, ואסף אייזנשטיין, נשיא החברה, ופועלת משתי קומות של משרדים במגדלי עזריאלי בתל אביב. יש לה יותר מ-14 אלף לקוחות משלמים ולמעלה מצי מיליון (520 אלף, ליתר דיוק) משתמשים רשומים ברחבי העולם, בהם חברות כמו גוגל, פייסבוק, אמזון ואובר. מספר העובדים של לושה עומד על 120, והיא עתידה להתרחב ל-200 במהלך השנה הקרובה, על מנת להגדיל את מחלקות המחקר והפיתוח, המוצר והשיווק שלה.

עם כספי הסבב, לושה מעוניינת להרחיב את מאגר הנתונים שלה ולהאיץ את המו"פ. הפלטפורמה שלה, מבוססת ענן, מאפשרת לאנשי שיווק ומכירות לשתף מידע עסקי ולספק לאנשי מכירות תובנות על לקוחות היעד שלהם. בנוסף, היא יודעת להמליץ להם על לקוחות וארגונים פוטנציאליים הרלוונטיים עבורם, מקצרת ומייעלת את תהליך איסוף המידע העסקי, ובכך מאפשרת להם להתמקד בדבר שהם עושים הכי טוב – המכירה עצמה, כך על פי החברה.

הקהילה, המורכבת ממשתמשי הפלטפורמה, מאמתת באופן שוטף את הנתונים של לושה, במטרה להשאיר אותם מדויקים ומעודכנים לאורך זמן – מה שמבטיח רמת דיוק גבוהה.

"החזון: להפוך לקהילת שיתוף הנתונים הגדולה בעולם לחברות B2B"

צרויה אמר כי "אנחנו הופכים את האתגרים שמתמודדים איתם אנשי מכירות להזדמנויות עסקיות, על ידי הנגשת דטה של אנשי מקצוע ובעלי תפקידים בחברות ובארגונים". לדבריו, "בשל הגישה המוגבלת לנתונים, אנשי מכירות מקדישים את עיקר הזמן שלהם למחקר שוק ואיסוף נתונים, ומעט מאוד זמן למכירה בפועל. אנחנו מבקשים לשנות את המצב הזה, ומנגישים לאנשי המכירות את המידע הדרוש להם כדי להגיע לאדם הנכון ולנצל את הזמן למכירה עצמה. עם פתרון התוכנה שפיתחנו, גם בתקופת הקורונה והעבודה מהבית, אנשי מכירות בארגונים רבים הגדילו את היקף המכירות שלהם וסיכמו את 2020 כאחת השנים המוצלחות ביותר".

לדברי אייזנשטיין, "הגישה הקהילתית, הפשטות של המוצר והתוכניות שאנחנו מציעים מאפשרות למשתמשים להיעזר בפתרון התוכנה של לושה באופן מידי, ללא צורך באישור החברה או בהשקעה משמעותית. ההשקעה של השותפים שלנו ב-PSG תצעיד אותנו צעד נוסף בדרך להפוך את לושה לקהילת שיתוף הנתונים הגדולה ביותר בעולם לחברות B2B".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים