סנטינל וואן רכשה חברת ניתוח נתונים בענן ב-155 מיליון דולר

החברה הנרכשת, סקייליר, יושבת בעמק הסיליקון ומציעה טכנולוגיה שמאפשרת בניית אגמי נתונים וביצוע שאילתות מורכבות בזמן אמת

תומר ויינגרטן, ממייסדי ומנכ"ל סנטינל וואן. צילום: יח"צ

סנטינל וואן, חברת אבטחת סייבר אוטונומית שנוסדה על ידי שני ישראלים, הודיעה אתמול (ד') כי רכשה את סקייליר (Scalyr), שמציעה פלטפורמת ניתוח נתונים בענן, תמורת 155 מיליון דולר. מדובר בעסקה משולבת, שכוללת מזומן ומניות של החברה הרוכשת.

בסנטינל וואן אומרים כי הרכישה תאפשר לחברה לספק פלטפורמת XDR משולבת, שמפחיתה איומים בזמן אמת ברחבי הארגון ובענן. הפלטפורמה של סקייליר תשולב בפתרון אבטחת הסייבר מבוסס הבינה המלאכותית של סנטינל וואן, שפועל למניעה, איתור, תגובה וציד של איומים בנקודות קצה, מכולות, עומסי עבודה בענן והתקני אינטרנט של הדברים – וכל זה בפלטפורמת XDR אוטונומית אחת. בחברה מציינים כי הפתרון מאפשר לארגונים שקיפות מלאה של כל מה שקורה ברחבי הרשת במהירות של מכונה – כדי להביס כל מתקפה, בכל שלב במחזור חיי האיום.

מייסד סקייליר: מפתח מעבד התמלילים שהיווה הבסיס ל-Google Docs

סקייליר (מלשון סקייל) היא חברה אמריקנית, שנוסדה ב-2011 ויושבת בסאן מטאו שבעמק הסיליקון. את החברה ייסד סטיב ניומן, שמשמש כמנכ"ל שלה. ניומן פיתח את מעבד התמלילים Writely ומכר אותו לגוגל ב-2006. לימים, Writely היווה הבסיס ל-Google Docs. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת בניית אגמי נתונים (Data Lakes) שמכילים את כל סוגי המידע ושיודעת לבצע שאילתות מורכבות במהירות.

יש לציין שסקייליר גייסה עד כה 27.6 מיליון דולר. לעומת זאת, סנטינל וואן גייסה עד כה 695 מיליון דולר, מהם 267 מיליון בסיבוב F, שנסגר בנובמבר האחרון ובוצע על פי שווי של יותר משלושה מיליארד דולר. החברה נוסדה ב-2013 על ידי שני ישראלים יוצאי גוגל, בהם המנכ"ל, תומר ויינגרטן. היא מעסיקה כ-700 עובדים בישראל, עם צפי לצמוח ל-1,000 עובדים עוד השנה, ובאתרים שונים במדינות נוספות בעולם, ויש לה כ-4,500 לקוחות, בכלל זה בנקים, חברות קמעונאיות, חברות מזון, בתי חולים ועוד.

בסנטינל וואן אומרים כי "עם המעבר לענן והצמיחה המשמעותית בשנה האחרונה, החברה הפכה לחברת ביג דטה, שמעבדת כמויות מידע עצומות. לפיכך, היא חיפשה חברות וטכנולוגיות לרכישה, ומצאה בסקייליר שותף טכנולוגי שיתמוך בצמיחה המהירה בכמויות המידע שהחברה מעבדת". ויינגרטן ציין כי "חיפשנו זמן רב טכנולוגיה שתתאים לדרישות הסקייל שלנו, וכשמצאנו את סקייליר הבנו שיש להם פתרון שמסוגל גם לאחסן מידע וגם לטפל בו בזמן אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים