ארמיס גייסה 125 מיליון דולר לפי שווי של שני מיליארד

חברת האבטחה הישראלית כמעט שהכפילה את שוויה מאז שקרן אינסייט פרטנרס רכשה אותה לפני כשנה ● סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי זרוע ההשקעות של חברת ניהול הנכסים ברוקפילד

מימין: יבגני דיברוב, מנכ"ל ארמיס, ונדיר יזרעאל, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה.

אולטרא חד קרן: ארמיס הישראלית, שלפני כשנה ביצעה אקזיט מרשים כשנמכרה לקרן אינסייט פרטנרס תמורת 1.1 מיליארד דולר, כמעט שהכפילה מאז את שוויה – היא הודיעה היום (ג') כי השלימה סבב גיוס נוסף לפי שווי של שני מיליארד. החברה לא מסרה את הסכום שגויס, אולם על פי הערכות, מדובר ב-125 מיליון דולר.

ארמיס פועלת בעולם אבטחת המכשירים נטולי הסוכן (Agentless). סבב הגיוס הובל על ידי ברוקפילד טק פרטנרס, זרוע ההשקעות של חברת ניהול הנכסים ברוקפילד, והשתתפו בו "בצורה משמעותית", לדברי ארמיס, המשקיעים הקיימים – קרן אינסייט פרטנרס, שכאמור, היא הבעלים של החברה, קרן Capital G של אלפבית, החברה האם של גוגל, וחברת הפינטק ג'ורג'יאן, שמרבה להשקיע בחברות טכנולוגיה צומחות.

מטרת הסבב היא להבטיח את המשך הצמיחה המהירה של ארמיס בתחומי הנדל"ן, ייצור החשמל, התשתיות והבריאות. החברה שחררה נתונים מרשימים, שלפיהם בשנתיים האחרונות צמחו ההכנסות שלה ביותר מ-750% ומספר הלקוחות – במעל 425%.

כחלק מההסכם בין ברוקפילד לארמיס, ובהמשך להשקעה, תטמיע זו האחרונה את פלטפורמת האבטחה של החברה הישראלית בעסקים בבעלותה ותציע אותה לתעשיות ביותר מ-30 מדינות. ההשקעה תממן צבר של פיתוח מוצרים חדשים, וכן את הרחבת צוותי השיווק והמכירות של ארמיס.

סכום הגיוסים עד כה: 300 מיליון דולר

ארמיס נוסדה ב-2015 על ידי יבגני דיברוב, המנכ"ל, נדיר יזרעאל, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ותומר שוורץ, שכבר לא נמצא בחברה, וגייסה עד כה 300 מיליון דולר. המטה שלה נמצא בפאלו אלטו ומרכז הפיתוח – בתל אביב. על לקוחותיה נמנות, בין היתר, חברות גדולות כגון אורקל וסיסקו. בעליה של ארמיס, קרן אינסייט פרטנרס, תישאר המחזיקה הגדולה בה גם לאחר הסבב הנוכחי, והיא תמשיך לפעול באופן עצמאי ותנוהל באופן מלא על ידי שני מייסדיה.

פלטפורמת אבטחת המכשירים הארגונית של ארמיס פועלת ללא צורך בהתקנת רכיב תוכנה, ותוכננה לתת מענה לאיומים החדשים של מכשירים לא מנוהלים ורכיבי אינטרנט של הדברים. היא מציעה הגנה רציפה ובזמן אמת, שמאפשרת לראות מה קורה מבחינת אבטחת המידע ולשלוט בכל המכשירים המנוהלים, הלא מנוהלים ורכיבי ה-IoT. מכשירים אלה כוללים מנעד רחב – החל ממחשבים ניידים וסמארטפונים וכלה בטלוויזיות חכמות, מצלמות אבטחה, מערכות HVAC, מערכות בקרה תעשייתיות, בקרים תעשייתיים ומכשירים רפואיים.

"הנוכחות של ברוקפילד בארמיס – משמעותית"

דיברוב אמר כי "הנוכחות של ברוקפילד בארמיס הינה משמעותית, והיא כוללת תשתיות פיזיות ונכסים בתחום הבריאות. היא פועלת בסקטורים שיותר ויותר פונים לארמיס כדי לקבל סיוע בהגנה על שטחים מתים הנובעים מעומס מכשירים מחוברים. גורמים מזיקים מנצלים את חוסר האבטחה במכשירים אלה – מנוהלים, לא מנוהלים, IoT ,IoMT ו-OT – והמתקפות על עסקים אלה גדלות בקצב אקספוננציאלי, ויש להן השלכות קשות על האופרציות הארגוניות".

ג'וש רפאלי, שותף מנהל בברוקפילד טק פרטנרס, ציין כי "ארמיס מציעה את פתרונות האבטחה המקיפים והיעילים ביותר עבור מכשירים שלא מותקן עליהם רכיב תוכנה. ברוקפילד ביצעה הערכה יסודית של התחום לאורך שנים, והיה ברור שארמיס מסוגלת לשרת את הצרכים ולספק מענה גלובלי לתעשיות העצומות שבהן אנחנו פועלים – בין אם מדובר בתשתיות, נדל"ן, אנרגיה מתחדשת, בריאות או טלקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים