ה-H95 של B&O: אוזניות מרשימות מבחוץ ומבפנים

עם העיצוב היפה שלהן, אל תתפלאו אם יעצרו אתכם ברחוב כשתלכו עם האוזניות החדשות ● ויש גם ביטול רעשים אפקטיבי וסוללה שמאפשרת עד 38 שעות האזנה רצופה

נכון אוזניות יפות? ה-H95 של B&O. צילום: יח"צ

הקוראים הקבועים של המדור הזה קראו כאן לא מעט מילים, שלא לומר הרבה מאוד, שמתייחסות לכך שהגאדג'טים הם הכי יפים והכי טובים כשהם מיוחדים. לאו דווקא מבחינה טכנולוגית אלא, ואף בעיקר, בגלל אפקט הוואו שהם יוצרים. הרי עמוק בלב אנחנו רוצים שהשכנים הם אלה שיקנאו בדשא הירוק שלנו, ולא ההפך.

ה-H95 של B&O הן אוזניות אלחוטיות שעושות בדיוק את זה: הן מסוג החפיצים (המילה העברית לגאדג'טים) שמעוררים את אותו הד. אם תשימו את האוזניות החדשות על אוזניכם באזור ציבורי שיש בו יחסית הרבה אנשים, יהיו כמה וכמה שיעצרו לרגע להביט לעברן לפחות פעם אחת, ויכול להיות שיהיו ביניהם כאלה אמיצים, שישאלו אתכם מה זה.

האוזניות האלה הושקו כדי לחגוג 95 שנים ל-B&O. מדובר באוזניות בלוטות', שמתחברות לטלפון באופן אלחוטי, בסגנון של "מעל ומעבר לאוזן" בכיסוי מלא. החברה מכריזה – ובצדק – שהן ברמת פרמיום בכל היבט שהוא.

תוכו כברו – שניהם מרשימים

המראה והעיצוב של הגאדג'ט הנחמד הזה לא פחות חשוב ממה שיש בו בפנים. המעטפת, הקשת והכריות עשויות מעור בצבע קרם מיוחד, אבל החלק החיצוני של האוזניות – זה המתכתי, וכן החיבורים שמאפשרים את סיבובן ואת התאמת הקשת לראש, עשויים מחומר מתכתי בציפוי צבע זהב, ומארז הנשיאה שלהן מגיעה באותו שילוב מיוחד ומרשים של צבעים.

אלא שלא רק ברו (החוץ) מרשים כאן, כי אם גם תוכו. ה-H95 הן לפני הכול אוזניות ANC – או, בעברית, אוזניות עם ביטול רעשים פעיל. לפי החברה, הן מציעות יכולת התאמה לרעשי הסביבה, כדי להעניק חוויה ואיכות שמיעה גבוהה במיוחד, ואפשרות להתרכז במוזיקה לחלוטין. הן מגיעות עם דרייברים מבוססי טיטניום בגודל של 40 מ"מ בשילוב עם מגנט נאודימיום – ואלה נבחרו בקפידה ותוכננו בהתאמה אישית, בכדי לשפר את דיוק הסאונד ולהגביר את תגובת התדרים הנמוכים בעת ובעונה אחת.

גם הסוללה המשולבת באוזניות הללו ראויה לציון לחיוב: היא יכולה לספק עד 38 שעות האזנה רציפה בעוצמת קול בינונית ועם ANC פעיל. זה מרשים בהחלט, כמו גם המחיר, שעומד על לא פחות מ-3,200 שקלים. אלא שהמחיר הוא חלק מההילה של האוזניות המיוחדות.

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    יש לי את האוזניות האלו למעלה משנתיים המינוס הגדול זה הווליום החלש

    1. חחיקר מידי בארץ

      לא אמור לעלות יותר מ 2800 כולל מעמ

  2. חושחש

    הרבה שם ופוזה, פחות איכות, יש ל sony אוזניות טובות יותר.

    1. Adam

      היי קודם כל ממליץ בחום על pc כחנות. המוצר, אפעס, לא משהו. היה לי beats pro והתלבטתי בין הסוני ׳כמו של כולם׳, b&o, b&w. לצערי לא בחרתי טוב, וזאת כי: - ה pairing טעון שיפור - auto play / pause גם טעון שיפור לדעתי שורה תחתונה, לא נוחות בכלל. אני כרגע מתלבט (שוב) בין הסוני ל b&w

    2. ינור

      אל תתלבט לך על הסוני איכות השמע והשליטה מהאפליקציה על האוזניות איכותית ביותר. לא תתאכזב. יש לי את שניהם.

    3. חד משמעי סוני

      משום מה הסוני מצליחות לתת איכות טובה יותר וביטול רעשים מעולה ...

אירועים קרובים