לידספייס גייסה 46 מיליון דולר – ומינתה מנכ"ל ויו"ר חדשים

החברה, שמציעה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לניהול דטה, מינתה את אלכס יודר למנכ"ל ואת אראל מרגלית ליו"ר

היו"ר והמנכ"ל החדשים של לידספייס, אראל מרגלית (צילום: שחר גורן) ואלכס יודר (צילום: יח"צ)

לידספייס – חברה שפועלת בעולם ניהול הדטה מבוסס הבינה המלאכותית – הודיעה היום (ד') כי השלימה סבב גיוס של 46 מיליון דולר, בהובלת הקרן הירושלמית JVP. כמו כן, היא הודיעה על מינוים של אראל מרגלית, יו"ר הקרן, ליו"ר החברה, ושל אלכס יודר למנכ"ל שלה.

החברה פועלת בשוק ה-B2B CDP (ר"ת Cloud Data Platform) ומציעה פלטפורמת דטה אודות לקוחות, המאפשרת ניהול לשיווק ומכירות בעולם העסק לעסק. היקף תחום ה-CDP הוערך בשנה החולפת ב-2.4 מיליארד דולר ועל פי התחזיות, צפוי לגדול ל-10.3 מיליארד ב-2025. הפתרון של החברה מאפשר ללקוחות שליטה על המידע שלהם, ויצירת חוויית לקוח מותאמת ומדויקת בכל הערוצים. עם מנוע מידע ה-B2B שלה, בינה מלאכותית ומידע שיווקי ייחודי, ניתן, באמצעות הפתרון של לידספייס, לבצע שיווק יעיל ומונחה נתונים, ולשפר את מאמצי הטרגוט והשיווק מבוסס הלקוח (ABM).

לידספייס ממוקמת בסן פרנסיסקו ובהוד השרון, ויש לה יותר מ-200 לקוחות, בהם מיקרוסופט ואמריקן אקספרס. שבע מ-10 חברות התוכנה לארגונים הגדולות בעולם משתמשות במוצר שלה. החברה, שנוסדה ב-2007, גייסה עד כה 100 מיליון דולר, ותשתמש בכספי הגיוס החדש להגדלת צוות העובדים בישראל ובארצות הברית, לפיתוח מוצרים חדשים ולהאצת קצב הצמיחה שהחברה חווה, תוך עמידה בביקושים.

המנכ"ל החדש, יודר, מביא אתו מעל 20 שנות ניסיון בהובלה של חברות גדולות בעולמות ה-B2B והתוכנה כשירות (SaaS), שפיתחו טכנולוגיות בתחום השיווק והפרסום. הוא ניהל חברות עם היקף הכנסות שנתי של 150 מיליון דולר, בהן חברות בשלב הצמיחה כטרופקט ו-ווב טרנדס. הוא נכנס לתפקידו לאחר שבשנה שעברה התפתח סכסוך משפטי בין חלק מהמשקיעים בקרן JVP למנכ"ל הקודם של לידספייס, שבמסגרתו הם תבעו אותו בטענה שניסה לקדם את מכירת החברה ללא אישור הדירקטוריון.

יו"ר הדירקטוריון החדש, מרגלית, הוא ח"כ לשעבר ובעל ניסיון רב בהשקעות בחברות היי-טק וסטארט-אפ, ובאקזיטים – ברזומה שלו יש עשרות כאלה.

מרגלית אמר ש-"אנחנו מאמינים שיודר יוכל לקחת את החברה לשלב הבא שלה. באמצעות הפלטפורמה של לידספייס ניתן להגיע לפרופילים אמינים על חברות ואנשים, וסנכרון מידע בין מערכות שונות תוך יצירת ערך מוסף ללקוחות".

אמנון מישור, המייסד והמנהל הטכנולוגי הראשי של לידספייס. ציין ש-"צוותי B2B נאבקים כבר שנים בבעיות קשות באיכות המידע השיווקי. חברות רבות משתמשות במקורות מידע מסורתיים ובשיטות לא אוטומטיות כדי לנהל את המידע על הלקוחות שלהן. הצוות שלנו שיתף פעולה עם כמה מחברות ה-B2B הגדולות בעולם ליצירת פלטפורמה שעונה על רבים מהאתגרים שחברות ענק מתמודדות איתם, תוך ניצול ההבטחה הגדולה שטכנולוגיית ה- AI מביאה לתחום. לידספייס הצליחה ליצור מקור אמין ואחיד למידע על הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, שהופך בסיס קריטי לתהליכי השיווק והמכירות הגלובליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים