ועידת ההשקעות הגדולה ביותר בארה"ב מזמינה חברות ישראליות להשתתף

בוועידת Select USA Investment Summit ישתתפו נציגים בכירים מ-50 המדינות בארה"ב, לצד חברות וסטארט-אפים מ-80 מדינות שונות, מנהלי קרנות הון סיכון מובילות וארגונים אמריקניים לפיתוח כלכלי ● חברות ישראליות המעוניינות להתרחב ולהיכנס לשוק האמריקני מוזמנות להשתתף בוועידה, שתיערך לראשונה באופן וירטואלי

רובין קסלר, נספחת המסחר של שגרירות ארה"ב. צילום: באדיבות שגרירות ארה"ב בישראל

ועידת ההשקעות הגדולה בארה״ב, Select USA Investment Summit, תיערך השנה בין ה-7 ל-11 ביוני 2021. ועידת Select USA מעודדת חברות ומשקיעים מרחבי העולם, לרבות מישראל, ומסייעת להם להשקיע בארה"ב. הוועידה נערכת מדי שנה בוושינגטון הבירה, אך השנה היא תיערך לראשונה באופן וירטואלי, ובכך תאפשר השתתפות רחבה יותר של חברות בינלאומיות.

מאז היוסדה, תרמה הוועידה לגיוס השקעות זרות בהיקף של יותר מ-47 מיליארד דולר וליצירת יותר מ-47,000 אלף מקומות עבודה חדשים בארה"ב. הוועידה – המאורגנת על ידי מחלקת הסחר של ממשלת ארה"ב – היא הזדמנות ייחודית לחברות המעוניינות להרחיב את שוקי הייצוא שלהן או לפתוח שלוחה בארה"ב – הכלכלה הגדולה ביותר בעולם. חברות ישראליות מכל הגדלים והתחומים, בכלל זה סטארט-אפים – מוזמנות להירשם לוועידה.

ב- Select USA, יוכלו חברות לקבל ייעוץ ומידע מפורט על הליך הכניסה לשוק האמריקני;  מידע על התמריצים לעסקים שמעניקות המדינות השונות בארה״ב; ייעוץ בהיבטים משפטיים, מיסים ושיקולים לוגיסטיים; וגישה לניתוח העדכני ביותר של המגמות וההתפתחויות בתחומי התעשייה והמסחר בארה"ב על פי בכירי התעשייה והממשל. המשתתפים אף יוכלו להשתתף במפגשים וירטואליים אחד-על-אחד עם ארגוני פיתוח כלכלי מכל 50 המדינות בארה״ב. הוועידה תכלול יותר מ-100 מושבים, וצפויים להשתתף בה יותר מ-3,000 משתתפים מכ-80 מדינות.

מסלול בעל חשיבות עליונה לחברות ישראליות בוועידה הוא SelectUSA Tech, שבו ייקחו חלק סטארט-אפים בינלאומיים, המעסיקים עד 40 עובדים ולהם הכנסה שנתית של עד 10 מיליון דולר. לסטארט-אפים אלה תינתן אפשרות להציג את הפיתוחים האחרונים שלהם בפני משקיעים פוטנציאליים בביתן וירטואלי ייחודי, וכן ליצור התקשרות עם חממות טכנולוגיות ובכירים בתעשייה. המושבים המרכזיים במסלול SelectUSA Tech יתמקדו בתחומים בעלי חשיבות מרכזית לאקו-סיסטם הישראלי: תעשיית החלל, אבטחת סייבר, מסחר אלקטרוני, טכנולוגיה פיננסית, תוכנה, 5G, בינה מלאכותית, אגירת אנרגיה, כלי טיס לא מאוישים ועוד. חברות סטארט-אפ שייבחרו מקרב המשתתפים יזכו להציג את פיתוחיהן בפני פאנל מיוחד של ארבעה עד שישה שופטים, בהם משקיעים מקרנות הון סיכון ובכירים מתעשיית ההיי-טק. בוועידה האחרונה השתתפו 93 חברות סטארט-אפ מ-29 מדינות.

רובין קסלר, נספחת המסחר של שגרירות ארה"ב בישראל, ציינה, כי "שוק הצרכנים הגדול בעולם נמצא בארצות הברית, ועל כן התרחבות לארה״ב היא הבחירה הטבעית עבור כל חברה ישראלית המעוניינת לצמוח. במהלך חמשת ימי הוועידה, יוכלו החברות המשתתפות לקבל את המידע הנדרש להחלת תהליך ההתרחבות לארה"ב".

סיגל מנדלוביץ, נציגת SelectUSA בשגרירות ארה"ב בישראל, אמרה, כי "בארצות הברית ישנה הערכה רבה ליחסי ההשקעה והסחר הדו-מדינתיים עם ישראל. השפעתן הכלכלית של חברות ישראליות בארה"ב ניכרת. ב-2019 השקיעו חברות ישראליות 36.6 מיליארד דולר בארצות הברית, ות​רמו ליצירת כ-27 אלף מקומות עבודה לאמריקנים. בנוסף, חברות ישראליות השקיעו קרוב למיליארד דולר במחקר ופיתוח בארה״ב והשיגו תשואה של-750 מיליון דולר בייצוא מארה"ב".

ניתן להירשם לוועידת ההשקעות כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים