ויז'ואל ד.ג מקימה זרוע חדשה לשיווק פתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר

ויז'ואל חתמה על הסכמי הפצה עם רדוור ועם וים, ובימים אלו עובדים בחברה על חתימת כמה הסכמי הפצה אסטרטגיים נוספים, אשר יוכרזו במהלך הרבעון הראשון של 2021 ● כמנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי מונה ינון גולן

קבוצת ההפצה ויז'ואל ד.ג, העוסקת בהפצה ושיווק של פתרונות טכנולוגיה ומיחשוב למאות משווקים בישראל, הכריזה על הקמתה של פעילות חדשה להפצה ושיווק של פתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר, אשר תפעל תחת השם ויז'ואל סקיוריטי (Visual Security).

כמנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי מונה ינון גולן, המביא עימו 20 שנות  ניסיון בשוק הישראלי בעולמות אבטחת המידע והסייבר.

עם הקמת ויז'ואל סקיוריטי הכריזה ויז'ואל על חתימת הסכם הפצה עם חברת אבטחת הסייבר רדוור (Radware) ועם חברת וים (Veeam), העוסקת בפתרונות גיבוי. בימים אלו עובדים בחברה על חתימת כמה הסכמי הפצה אסטרטגיים נוספים, אשר יוכרזו במהלך הרבעון הראשון של 2021.

ינון גולן, מנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי. צילום: קובי דוברז

ינון גולן, מנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי. צילום: קובי דוברז

לדברי אלון עילם, מנכ"ל ויז'ואל ד.ג, "קבוצת ויז'ואל רואה בתחום אבטחת המידע והסייבר אחד המבוקשים והחשובים ביותר עבור ארגונים, במיוחד בזמנים אלו. פעילות ויז'ואל סקיוריטי היא תוספת טבעית ומשלימה לסל המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו, והיא נשענת על הגישה שיש לויז'ואל למשווקים ולארגונים בישראל בכל סדר גודל. אנו שמחים לקבל לשורותינו את ינון גולן. לאור היכרותו ומקצועיותו של ינון עם תחום אבטחת הסייבר, אין לי ספק כי קבוצת ויז'ואל תצמח באופן משמעותי בשנת 2021 בתחום אבטחת המידע ובכל הפתרונות שאנו מציעים לשותפים שלנו".

לדברי גולן, "תחום אבטחת המידע והסייבר משלים את הפתרונות שקבוצת ויז'ואל  מספקת לשותפיה, ומהלך זה יספק לשותפים שלנו מענה אחיד בבית אחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים