גאדג'Time: מחפפים עם ההיגיינה? יש גאדג'ט גם לזה

ה-UV-C LED Disinfection Light מחטא חפצים ועוזר לנו לשמור על ההיגיינה ● הוא מתאים לאלה ששוכחים לפעמים לעשות זאת

ה-UV-C LED Disinfection Light של טרגוס. צילום: יח"צ

אחד הדברים שמחנכים אותנו לעשות בעידן מגפת הקורונה הוא לשים לב הרבה יותר להיגיינה שלנו. עכשיו זה קצת נשכח, בגלל המהומה והמספרים המאיימים, למרות המספר הרב של המתחסנים, אבל בהתחלה, כשהמגפה פרצה, שוב ושוב הזכירו לנו לשטוף ידיים לעתים קרובות, והיטב, וכן לשמור על הניקיון של סביבת העבודה.

אבל אנשים הם אנשים, וגם אם רובנו מפחדים מהקורונה, תרגולות ניקיון הן דבר שמהר מאוד אפשר לשכוח – ולא משנה אם אנחנו עובדים בסביבה נקייה או כזו שלא כל כך. זה בהחלט כולל, לרבות ואף בפרט בעידן הקורונה והעבודה מרחוק, את הסביבה הממוחשבת שלנו – בבית או במשרד, עם המקלדת והעכבר, שמה לעשות, הם כר מחייה רחב מאוד וידידותי מאוד לחיידקים כמעט מכל סוג שנישא באוויר.

אז מה לעשות?

לכאלה שמחפפים בכל הנוגע להיגיינה, ממרץ הקרוב ניתן יהיה להשתמש ב-UV-C LED Disinfection Light של טרגוס – מכשיר שאותו היא הציגה בתערוכת CES האחרונה, שנערכה מוקדם יותר החודש, ואף זכה לאחד מפרסי החדשנות בה.

מדובר במנורה מיוחדת שפולטת, כפי שאפשר להבין די בבירור משמה, תאורה אולטרה-סגולה באורך גל בעל יכולת ייחודית להרוג וירוסים, בקטריות ושאר רעות חולות ודומות מאוד. כל מה שצריך לעשות הוא להשאיר תחת הכיסוי של המנורה את המקלדת ואת העכבר, או כל חפץ אחר שרוצים שיחוטא באופן קבוע, והמערכת תדאג פעם בשעה לצאת למסע בן חמש דקות, שבו היא תפעיל את תהליך הטיהור עבורכם ובשבילכם.

היא גם לא תבזבז סתם זמן: המנורה מכילה חיישנים שמזהים שהמקלדת והעכבר נמצאים בעבודה, כשזה קורה מדי פעם או יותר, ובאותו זמן מנגנון הניקוי לא יופעל, כי אין סיבה להפעיל אותו אם משתמשים בידיים שלא עברו תהליך חיטוי לפני תחילת העבודה. השעון יחזור לספור זמן מה לאחר שהמערכת תזהה שאין תנועה.

כאמור, המנורה תהיה זמינה החל במרץ הקרוב, ומחירה טרם ידוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים