אמת ברמור הטמיעה מערכת הגנת נתונים של קומוולט בכלל ביטוח

הפתרון, שהוטמע במקום מערכות הניהול והגנת הנתונים של EMC ו-וריטאס שבהם השתמשה החברה, הביא לחיסכון בעלויות האחסון וליכולת שחזור נתונים מיידית ● היקף הפרויקט מוערך במיליוני שקלים

חיים אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של כלל ביטוח. צילום: ניב קנטור

אמת ברמור השלימה באחרונה פרויקט ליישום פתרון הניהול והגנת הנתונים של קומוולט בכלל ביטוח. הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הוחלפו מערכות הניהול והגנת הנתונים של EMC ו-וריטאס, שהיו מוטמעות בכלל ביטוח. למערכות גיבוי אלה לא היו פונקציות שירות עצמי או יכולת להשתלב בענן ציבורי. בכלל ביטוח יש כ-200 מפתחים, שכל אחד מהם נדרש לשחזר נתונים עבור סביבת הפיתוח שלו על פני 300 מערכות מדי יום. לפני הטמעת הפתרון של קומוולט, התהליך נמשך זמן רב.

המניע לפרויקט היה הגידול בנתוני החברה, שעומדים על נפח של יותר משני פטה-בייט, כמו גם תוכנית להעברת מערכות ה-CRM שלה לענן במהלך השנה. בשל פונקציית השירות העצמי שנמצאת בפתרון, זמן ההמתנה נעלם לחלוטין ומפתחים יכולים כעת לשחזר נתונים באופן מידי. הפתרון מתממשק עם מערך האחסון של נט-אפ. בכלל ביטוח מציינים כי הוא הביא לצמצום עלויות האחסון של החברה, להגדלת היעילות ולתגובה מהירה יותר לרגולציות בתחום.

"פתרון גיבוי אמין וחסכוני להגנה מפני מתקפות סייבר"

"כלל ביטוח נמצאת בימים אלה בעיצומה של מהפכה דיגיטלית, שבסופה היא תאפשר ללקוחות שלה שירות בכל מקום ובכל זמן. ביקשנו לפשט את תשתית הגיבוי ולהשתמש בפתרון יחיד לניהול גיבויים עבור סביבות ענן מקומיות", אמר חיים אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. "על ידי שילוב של Commvault Complete Data Protection עם האחסון של נט-אפ הורדנו את עלות הדיסק בכמעט 70% לטרה-בייט בהשוואה למערכות הגיבוי הקודמות שהיו לנו. כעת יש לנו פתרון גיבוי אמין וחסכוני להגנה מפני מתקפות סייבר".

לדברי עמוס חגי, מנהל צוות שירותים מקצועיים בקומוולט ישראל, "יכולות הדיווח המובנות שלנו הן פשוטות ואינטואיטיביות, ומאפשרות לנו ליצור דו"חות ביקורת במהירות ולהוכיח לרגולטורים שהנתונים שלנו מגובים וניתן לשחזר אותם במהירות. בכלל ביטוח הוטמע פתרון אחוד, שמשלב את מגוון הפתרונות בניהול המידע שלה, תוך כדי מחשבה קדימה אל האתגרים הטכנולוגים העתידיים. בעקבות תקופה זו והמגבלות הקיימות, כלל וצוות מערכות המידע שלה נרתמו לפרויקט בצורה מלאה – החל מתכנון מפורט של רכיבי המערכת ועד להטמעה מלאה שלה. אנחנו מספקים כיום הגנה מלאה לנתונים של כלל, שכוללים גיבויים, העתקי משנה וניהול תהליכים בסביבות הפיתוח והייצור שלה".

אסף שירין, מנהל מכירות באמת ברמור, ציין ש-"כלל ניצבה בפני אתגרים רבים בתחום הגיבוי, ועלה הצורך במערכת גיבוי מתקדמת ואחודה, שתומכת ביכולות חדשות יחד עם פשטות ניהולית. היא השיגה זאת באמצעות הפרויקט הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים