אוטומציה של תשתיות: קוואלי גייסה 54 מיליון דולר

החברה מפתח תקווה מציעה פלטפורמה שמפשטת את תשתית הענן והופכת אותה לנגישה ומאובטחת יותר לצורך פיתוח והטמעה של אפליקציות ● את הגיוס הובילו הקרנות גרינפילד פרטנרס ו-JVP

ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואלי. צילום: יח"צ

קוואלי הישראלית – שעוסקת באוטומציה של תשתיות מחשוב, תקשורת וענן – הודיעה היום (ג') כי סיימה סבב גיוס בהיקף של 54 מיליון דולר, בהובלתן של הקרנות גרינפילד פרטנרס ו-JVP. החברה תשתמש בכספי הסבב כדי להרחיב את בסיס הלקוחות שלה, לחזק את מעמדה, לקדם שותפויות חדשות ולהגדיל את צוות העובדים.

משרדי קוואלי נמצאים בפתח תקווה, באוסטין שבטקסס ובסן חוזה שבקליפורניה. כמנכ"ל שלה משמש ליאור קוריאט ויואב צרויה מקרן JVP הוא יו"ר מועצת המנהלים. כ-2,000 לקוחות ברחבי העולם משתמשים בפלטפורמת CloudShell של החברה, בהם חברות כמו סיסקו, מיקרוסופט, דל, וריזון, בנקים מובילים וספקי שירותי ענן.

בחברה אומרים כי הפלטפורמה שלה מפשטת את תשתית הענן והופכת אותה לנגישה ומאובטחת יותר לצורך פיתוח והטמעה של אפליקציות, תוך האצת תהליכי הפיתוח והטרנספורמציה הדיגיטלית. המוצר מאפשר לארגונים להתמודד מול מורכבות תשתיות הענן והטכנולוגיות הנלוות מבלי להשקיע מאמצים ניכרים וזמן יקר.

עוד מציינים בקוואלי כי בעוד ששחקניות מסורתיות בתחום התשתית כקוד (IaC – ר"ת Infrastructure as Code) מתמקדות בפנייה לקבוצה קטנה של מומחים, הטכנולוגיה של החברה מפשטת את חוויית המשתמש לכלל צוותי הפיתוח וצרכני הענן, ולמעשה הופכת את תשתית הענן, על המורכבות שלה, לטריוויאלית.

"גישה בטוחה ופרודוקטיבית לתשתיות ענן היברידיות"

“הזמן והמורכבות הנדרשים לצורך הקמה ותפעול של תשתיות ענן מכבידים על צוותי פיתוח. קוואלי מאפשרת למפתחים לפתח, לבודקים לבדוק, למתכננים לתכנן ולמפעילים להפעיל, על ידי מתן גישה בטוחה ופרודוקטיבית לתשתיות ענן היברידיות", אמר קוריאט. הוא ציין כי "מאז סבב הגיוס האחרון ב-2018, החברה חוותה צמיחה מהירה במכירות, הגבירה את החדשנות בפלטפורמה שפיתחה והגדילה את צוות העובדים שלה ברחבי העולם. השנה חווינו שנת שיא, עם צמיחה משמעותית – למרות הקורונה".

אראל מרגלית, מייסד ויו"ר JVP, אמר כי "קוואלי היא אחת החברות המרתקות ביותר שלנו, והמימון החדש יחזק את מעמדה. יש כאן שילוב כוחות עם שי גרינפלד, שותף מנהל בגרינפילד פרטנרס, ובועז דינטה, שותף מנהל בקומרה קפיטל, שסייעו בבנייתן של כמה מהחברות המשמעותיות בתחום, כמו Jfrog וביג פנדה. יחד עם צרויה, הקרן שלנו, שבנתה חברות כמו סייברארק וקליקטק, והצוות של קוואלי בישראל ובארצות הברית, החברה תהפוך לדבר הגדול בתחומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים