מרצדס מכריזה על תחרות בינלאומית לאפליקציות לרכב

מרצדס מזמינה משתתפים ישראליים להשתתף בתחרות בינלאומית של מפתחי אפליקציות לרכב ולהציע רעיונות חדשניים, כשהטובים ביותר יוכלו ליהנות מתמיכת החברה ולהיות מוטמעים ברכבי החברה בשלב מאוחר יותר

בואו להקחת חלק בעיצוב רכבי העתיד של מרצדס. צילום: מרצדס

באפריל 2021 תערוך יצרנית הרכב מרצדס בנץ אירוע, שיוצגו בו הרעיונות הטובים ביותר שיוגשו לתחרות בינלאומית שהיא מקיימת של מפתחי אפליקציות לרכב שיציעו רעיונות חדשניים.

יצרנית הרכב יוזמת יצירת אקו-סיסטם בינלאומי של מפתחי תוכנה לרכב (In-Car Coding Community), שיהיה מורכב ממפתחים, סטארט-אפים וחברות תוכנה, שיפתחו אפליקציות שימושיות וחדשניות עבור רכבי החברה.

באמצעות מרכז המחקר והפיתוח של החברה בתל אביב, מזמינה מרצדס משתתפים ישראליים להשתתף בתחרות הבינלאומית של מפתחי אפליקציות לרכב ולהציע רעיונות חדשניים, כשהטובים ביותר יוכלו להנות מתמיכת החברה ולהיות מוטמעים ברכבי החברה בשלב מאוחר יותר.

לנרשמים לתחרות, מרצדס תספק ערכת פיתוח תוכנה (SDK), שתאפשר גישה למערכת ה-MBUX (Mercedes Benz User Experience) של מכוניות היוקרה של החברה. תחומי העניין לתחרות כוללים שיפור החוויה הדיגיטלית, מוצרי שירות, תרבות, חינוך, הפעלת בית חכם, אינטרנט של הדברים (IoT) ועוד.

גם חטיבת המשאיות של החברה תיהנה מתחרות זו, שיופנו אליה הצעות ספציפיות לאפליקציות, הנותנות מענה ופתרון לסקטור העסקי בתחומי הלוגיסטיקה והמשלוחים, ייעול תהליכים, ניהול ציי משאיות וחוויית השימוש של נהגי המשאית. זאת תהיה הפעם הראשונה שמפתחי אפליקציית סמארטפון יוכלו לגשת לדאטה בזמן אמת מהמשאיות של מרצדס.

עם הגשת הרעיונות  יחודדו ויאופיינו הקונספטים הנבחרים. הרעיונות הטובים ביותר ינותחו על ידי מומחים בשלב ה"מנטורים" של מרצדס, והפיתוחים הטובים ביותר עם פוטנציאל מימוש והטמעה יוצגו בכנס היברידי של החברה שייערך באפריל 2021.

אייל מאייר, מנהל החדשנות של מרכז המחקר והפיתוח של מרצדס בנץ בתל אביב ושותף בצוות השופטים והמנטורים של התחרות, מציין, כי התחרות מעודדת חיבור של מפתחים, סטארט-אפים וחברות ישראליות עם רכבי העתיד. "אנו מאמינים מאוד באקו סיסטם הישראלי ובפוטנציאל שיתופי הפעולה עם חברות ישראליות. התחרות הינה חלק מאסטרטגית החברה ליצירת אקו-סיסטם מסחרי, שיוביל לשיתופי פעולה עתידיים עם מפתחי אלפיקציות לרכב".

פרטים נוספים על התחרות של מרצדס ועל יצירת האקו-סיסטם של מפתחי תוכנה לרכב ניתן למצוא בקישור זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים