"אנחנו מוכרים את NG Soft כי היא לא חלק מליבת הפעילות שלנו"

יש לנו מפתחי תוכנה משלנו, שעוסקים בפיתוח התוכנות שמתאימות לנו, ואין לנו בשלב זה עניין בחברה שמפתחת תוכנות עבור צדדי ג'", אמר ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ, שמוכרת את NG Soft לקרן סקיי תמורת 85 מיליון שקלים

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ ולשעבר יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים. צילום: יח"צ

"המכירה של NG Soft היא צעד אסטרטגי עבורנו, שכן היא לא חלק מליבת העסקים של הפעילות שלנו", כך אמר ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ, לאנשים ומחשבים. זאת, בעקבות מכירת בית התוכנה לקרן סקיי תמורת 85 מיליון שקלים.

ד"ר מרום, עד לא מכבר יו"ר איגוד ההיי-טק בהתאחדות התעשיינים, ציין כי "NG Soft היא בית תוכנה ומשכך, היא עוסקת בפיתוח תוכנות. יש לנו מפתחי תוכנה משלנו, שעוסקים בפיתוח התוכנות שמתאימות לנו, ואין לנו בשלב זה עניין בחברה שמפתחת תוכנות עבור צדדי ג'".

הקורונה היטיבה עם באטמ: החברה הדואלית, שנסחרת בתל אביב ובלונדון, יותר מהכפילה את שוויה בשנה האחרונה והוא עומד כעת על 1.7 מיליארד שקלים. אין זה פלא, מאחר שתחום הליבה של החברה הוא ייצור מערכות תקשורת ומכשור רפואי לביצוע בדיקות מעבדה. הפתרון שלה מאפשר למצוא מחלות בדרכי הנשימה בתוך שעה בלבד.

באטמ היא בעלת המניות העיקרית של NG Soft, עם 87% מהן, כאשר ב-13% הנותרים מחזיקים העובדים. המנכ"ל של החברה הוא שי זינגר, ותחתיו מועסקים 200 עובדים – במטה שלה בפתח תקווה ובעומר.

רכישת NG Soft היא צעד אסטרטגי גם עבור קרן סקיי, שכן היא צפויה למזג את בית התוכנה עם אזטק טכנולוגיות, שאותה היא רכשה לפני קרוב לשנה וחצי תמורת עשרות מיליוני שקלים, על מנת ליצור קבוצה גדולה חדשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים