אירוע הסייבר היומי: זירת המסחר FXCM נפרצה

בדיווח לרשות לניירות ערך הודיעה החברה, כי "אתמול (א') בשעות הבוקר התוודעה החברה לכך, כי גורם בלתי מורשה פרץ למערך הנתונים הממוחשב של החברה והעתיק ממנו מידע, לרבות תיעוד הקלטות של שיחות בין לקוחות לבין נציגי החברה"

מצטרפת לנפרצות. FXCM

מערכות ה-IT של חברת המסחר במטבע חוץ FXCM נפרצו. החברה גילתה זאת שלשום (א') ואמש (ב') הודיעה על כך.

בדיווח לרשות לניירות ערך הודיעה החברה, כי "אתמול (א') בשעות הבוקר התוודעה החברה לכך כי גורם בלתי מורשה פרץ למערך הנתונים הממוחשב של החברה והעתיק ממנו מידע, לרבות תיעוד הקלטות של שיחות בין לקוחות לבין נציגי החברה".

על פי דיווחי החברה, מבדיקה ראשונית, בשלב זה לא נשקפת סכנה לכספי הלקוחות, לפרטי חשבונות בנק ולסיסמאות הכניסה לחשבונות. מערכת המסחר פועלת כסדרה". FXCM ציינה בהודעתה, כי היא עורכת בדיקות ובכוונתה ליידע את הלקוחות הרלוונטיים בנוגע לפרטים שעברו לידי הפורצים.

הרשות לניירות ערך דרשה מהחברה את כל המידע הידוע לה באשר לאירוע הסייבר. מהרשות נמסר, כי "היא עומדת בקשר רציף עם החברה על מנת לבחון את הסיכונים האפשריים שעלולים לנבוע מאירוע זה". במקביל, הרשות עומדת בקשר גם מערך הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, "כדי לספק הכוונה ולבחון את הסיכונים, ככל שאלו קיימים".

זירת סוחר הינה מערכת IT, אשר באמצעותה מתאפשר מסחר בשוקי הון רבים ומגוונים, בהם מטבעות, סחורות ומניות. במסגרת זו, הזירה קונה מהלקוחות שלה, לחשבונה העצמי, מכשירים פיננסיים, או מוכרת ללקוחות שלה, מחשבונה העצמי, מכשירים פיננסיים "באופן מאורגן, תדיר ושיטתי", כך על פי הגדרת רשות ני"ע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים