מיכל שחרור מונתה לסגנית נשיא למוצרים ב-SQream

שחרור היא בעלת ניסיון של שני עשורים בחברות כגון סימנס וסימילארווב ● היא תהיה שחרור אחראית על הגדרת מפת הדרכים וכיווני ההתפתחות של פלטפורמת אנליזת הנתונים של SQream, לרבות בתחום הענן

מיכל שחרור, סגנית נשיא למוצרים ב-SQream. צילום: יח"צ

SQream, שמתמחה בהאצת אנליזה של נתונים בארגונים גדולים, מינתה באחרונה את מיכל שחרור לסגנית נשיא למוצרים. במסגרת תפקידה תהיה שחרור אחראית על הגדרת מפת הדרכים וכיווני ההתפתחות של פלטפורמת אנליזת הנתונים של SQream, לרבות בתחום הענן. היא תתמוך בכך במעבר של ארגונים מעידן ה-Big Data לעידן ה-Massive Data, שבו נדרשות יכולות גבוהות מבעבר לאנליזה מהירה של נתונים.

שחרור היא בוגרת היחידה הטכנולוגית 81 של אמ"ן, בעלת תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע מהטכניון ובעלת תואר שני מאוניברסיטת תל אביב. ב-20 השנים האחרונות היא כיהנה בתפקידים בכירים בשורה של חברות, בהן טקנומטיקס וסימנס. כמו כן, היא שימשה כמנהלת מוצר בחברות הדטה סמארט ביד וסימילארווב, שבה הובילה את הפיתוח של קווי מוצרים חדשים.

לדברי שחרור, "כיום יותר מאי פעם, העולם נמצא במרוץ בין הקצב ההולך וגדל של איסוף הנתונים לבין היכולת לעבד ולהפיק מהם ערך עסקי וכלכלי. כמישהי שהגיעה מחברה שעסקה בעולמות הללו, אני מכירה בצורך בפתרונות מסוג זה. SQream היא אחד השחקנים המעניינים והחשובים בתחום האנליזה המהירה של הנתונים, ואשמח לתרום מניסיוני למימוש הפוטנציאל שלה".

עמי גל, מנכ"ל ומייסד שותף ב-SQream, אמר כי "הניסיון העשיר שרכשה שחרור בחברות סטארט-אפ ובחברות היי-טק מובילות יסייע לה להוביל את החברה לשווקים חדשים ולארגונים נוספים. שבהם נדרשות כיום יכולות גבוהות לבצע אנליזה מהירה של נתונים בהיקף גדול יותר מבעבר, במהירות גדולה יותר ובעלויות נמוכות יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים