אינטל פיתחה טכנולוגיית זיהוי פנים

החברה הוסיפה התקן חדש בשם RealSense ID למשפחת מוצרי המעקב ומצלמות התלת ממד שלה, המשלב לימוד מכונה ואת חיישן העומק שבלב טכנולוגיית RealSense שלה כדי לבצע פעולה של זיהוי פנים

זיהוי פנים RealSense ID של אינטל. צילום: אינטל

אינטל (Intel) הוסיפה התקן חדש בשם RealSense ID למשפחת מוצרי המעקב ומצלמות התלת ממד שלה, שמיועד לספק יכולות אבטחה מתקדמות. מדובר בפתרון המשלב לימוד מכונה ואת חיישן העומק שבלב הטכנולוגיה כדי לבצע פעולה של זיהוי פנים.

לפי אינטל, RealSense ID יכול לזהות אנשים גם אם הם משנים את המראה החיצוני שלהם במקצת, לדוגמה על ידי חבישת משקפיים, שינוי של צורת הזקן והשתנות עם הגיל. בחברה אף טוענים, שכשל בזיהו יתרחש במערכת רק פעם במיליון פעמים, והיא אף טוענת שהיא ביצעה מחקר מקיף כדי למנוע בעיות זיהוי שיכולות להתרחש בגלל צבע עור, צורת פנים וכדומה.

"ביצענו איסוף נתונים אתני נרחב באסיה, באירופה, באפריקה ובמזרח התיכון. הקפדנו על כיסוי אתני מלא", אמר יו"ר ניהול המוצרים והשיווק באינטל, ג'ואל הגברג, לעיתונאים במהלך תדרוך שקיימה החברה.

סגן הנשיא התאגידי, שגיא בן משה, שאחראי על קבוצת  RealSenseהפועלת בישראל, הוסיף, כי אינטל השקיעה כסף רב כדי לבנות בסיס נתונים, ושזה היה תהליך ממושך, "וזה מה שהופך את המוצר לייחודי – הכמות המסיבית של הנתונים ולימוד המכונה", הוא אמר.

המוצר הבסיסי הראשון שמתבסס על RealSense ID יוצע כבר במהלך הרבעון הנוכחי במחיר התחלתי של 99 דולרים, והוא יוכל לזהות את האנשים לאחר רישום, כשבאינטל טוענים, שהוא יוכל לשמש גם לצורך הוצאת כסף בכספומטים, ושהוא כולל תהליכים שמבטיחים שלא ניתן יהיה לרמות את המצלמה עם תמונות, מסיכות או סרטוני וידיאו שמבוססים על תמונת המשתמש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים